Geerke wat laat je paard merken dan?
Gisteravond lag Muis in de paddock en had duidelijk buikpijn, hield mijn hart vast, maar vanmorgen liep ze weer rond te strompelen. Weer kwart stukje tablet in een stukje brood gewikkeld en apart gegeven, voor de muesli/spelt/grasvlok mix met supplementen. Voetjes met kleimodder ingesmeerd, haar overtuigd om te lopen door haar emmertje wat verder weg te plaatsen en dat doet ze dan als je haar voetje verplaatst..al met al nog niet echt geweldig
. Morgen komt hoefsmid weer.
.
.
) gehaald. Gisteren heb ik de puur Hormoonbalans er nog ingekregen door wat meer müsli er bij te doen, (natural balance) maar daar stonk ze vandaag niet meer in. Ze loopt wel al beter.

. Is erg vermagerd. Vanmorgen even een kleine planning uitgestippeld i.o.m. stalhoudster en DA. Imago is afgelopen vrijdag gewogen en gemeten (570 kg, stokmaat krijg ik nog door). Wordt sinds vorige week 2x op een dag bijgevoerd ipv 1x. Over 2 weken weer op de weegschaal. Als hij niet dikker te krijgen is, krijgt hij een regendeken op als het kouder weer wordt, hoewel hij wel al flink vacht aan het aanmaken is. Imago leek wel gewoon wakker, alert, normaal maar het gekke is; op de foto's die ik gemaakt heb, kijkt hij op niet veel foto's zo heel fris/alert. Ook niet megastoned maar wel wat sloompjes...Deze week wordt er bloed afgenomen dus zo rond die 2 weken heb ik de uitslag van de ACTH dan binnen. Afhankelijk daarvan kan een verder plan uitgestippeld worden.