Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Dat klinkt niet fijn neen.
Heb je al eens gekeken om haar op hooi te houden? Dus van het gras af?
Nu is het hier niet zo erg, hij heeft al die dingen ook wel maar niet specifiek na het grazen. Al durf ik hem toch niet goed lang op het gras te laten maar dat is ook voor de suikers. En de grootste symptomen zijn wel weg met de pillen, proesten ed doet hij niet meer.
Bij hem is het schudden ed zo wisselend dat ik het soms ook niet goed weet. Met grazen krijgt hij wel een loopneus en daar dan last van, maar die loopneus heeft hij soms in de paddock ook. Of krijgt hij tijdens het wandelen. Dus ja .. Ik wil een loopneusbestrijder
Malenka schreef:NRJ, dat hopeloze gevoel ken ik maar al te goed. Ook hier heb ik het wel eens bijna opgegeven. Gelukkig overheersen de goede momenten naar g en kan hij op stal als het echt erg is (daar heeft hij geen last).
k_m schreef:Zou het wel snel testen want als het echt een shaker is kan je mss nog iets regelen met de vorige eigenaars. Kan zijn dat die klap op zn hoofd toch ook wat heeft losgemaakt..
Ik laat mijn shaker inslapen.. ze heeft ernstige hoefkatrol ontsteking en in combi met het shaken vind ik het niet meer paardwaardig.. ik blijf er wel van overtuigd dat cranio hielp bij mij paard, maar ik heb er nu voor gekozen om het niet af te maken omdat ze door de pijn van de HKO weer harder begon te schudden.. straatje zonder einde zo helaas
ellepel schreef:Horzetime,klinkt mij wel als irritatie van de vliegen hoor.
zie bij ons ook wel paarden flink staan schudden, en hun hoofd in de staart van ander paard stoppen.
Na opdoen van vliegenkap is het dan over.
Zou dat eerst proberen