Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bedoeling was een fijne buitenrit want gisteren ging het ook zo heerlijk, maar die beslissing was snel teruggedraaid, was niks met de pony aan te vangen door de last... Echt balen.
Ik blijf steeds schrik hebben dat ik te veel geef (pony +- 400 kg) maar misschien moet ik toch ook eens drastisch omhoog? Het helpt hem wel, hij heeft minder last dan de jaren ervoor. Maar op dagen als vandaag toch nog teveel om leuk te zijn. Wandelen/rijden is dan helemaal geen optie (buiten toch niet, de binnenbak had ik eens kunnen proberen maar is er vandaag niet van gekomen) maar ook in zijn paddock heeft hij dan last, stond vanmiddag toen ik aankwam stilletjes in zijn stal en kwam mij niet begroeten aan de draad. Dus had het kunnen weten
) dus daarom heb ik wel wat schrik. Al heb ik natuurlijk nog wel heel wat marge, zeker als je dat aantal in theorie per 12u mag geven. Ben jij dat dan ook gaan doen toen je zoveel pillen gaf? Ze 2x per dag geven? Want dat heeft hier praktisch wel wat moeilijkheden dus wil ik wel proberen te voorkomen.
[***] schreef:@ NRJ : zou het dan exact met 12u tussen moeten? Want onder het voer is geen probleem, maar ze krijgen niet om de 12u voer ('s morgens rond 9u en dan 's avonds rond 18 - 19u) .