Pleuni_V schreef:Hallo, ik ben nieuw hier op bokt, maar ik heb een vraag... en ik denk dat ik hier bij de goede topic zit. Ook heb ik hier nog niks over gevonden, maar misschien heb ik niet goed gekeken...
Mijn verzorgpony (Ras: Haflinger, Leeftijd: 23) heeft veel last van zomerexceem, dit hebben wij nu aardig goed onder controle, even afkloppen.
Laatst heb ik Mail 'n Tail Shampoo en conditioner gekregen (zie foto), dat is bij de kruidvat verkrijgbaar, is wat ik had begrepen. Nu ben ik best bang om deze shampoo en conditioner te gaan gebruiken, omdat we nu eindelijk haar zomerexceem aardig onder controle hebben gekregen.
[ [url=m/DieDDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vraag is nu: Heeft iemand, die ook een paard/pony met zomerexceem heeft, ervaring met deze shampoo en conditioner en is dit handig om te gaan gebruiken?
Alvast bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mane’n tail shampoo is officieel ontwikkeld voor paarden, maar werkt ook goed voor mensen. Het is wel fijn spul, gebruik het voor mezelf ook. Bij een paard met ZE kun je het denk ik ook wel gebruiken, maar zou het alleen op het haar zelf doen en niet op de manenkam/staartwortel. Daar zou ik gewoon zt-shampoo of teershampoo ofzo voor gebruiken.