Ik zag gister tussen de buien door ook nog wel veel vliegjes. Ik doe de regendekens maar over de exceemdeken voorlopig. S'nachts staan ze altijd binnen en dan krijgen ze een fleecedekentje om.
hier waait het te hard voor de mugjes zag er net een paar gewone muggen vliegen maar die vlogen mooi met de wind mee. wel had mn paard het aardig koud dus maar winterdeken opgelegt eczeemdeken is er nog steeds af
Door de vele regen moest ik hier ook de regendeken opdoen en de eczeem deken af doen. Helaas heeft hij wel weer wat geschuurd aan zijn manen (staart zit flap overheen), hopelijk komt mijn halsstuk snel binnen, wacht al 4 weken
Hier is het goed gegaan! Ze had minimaal een heel klein beetje geschuurd aan de staart.
Ze staat nu lekker buiten in de wind. Heerlijk dat mijn paardje eindelijk weer bloot naar buiten kan. Ik vrees alleen voor na het weekend. De temperatuur gaat dan weer naar 16 tot 18 graden. Jullie?
Haha, ja die van mij ook. Een hoop gevlieg, gebok, gespring en ze lag lekker te rollen
Ik wist niet dat het zinvol is om de deken dan weer op te leggen, dat kan dus gewoon?
En nog even iets: mijn boett deken is zo verschrikkelijk smerig en stinkt. Hoe krijg ik dat ding schoon zonder dat mijn wasmachien naar de filestijnen gaat?
Je wasmachine kan wel wat hebben hoor. Je trommel goed volstoppen zodat het niet zo bonkt. Ik heb er nog een dekje bij gegooid en dit is prima gegaan. Hij kwam er alleen net zo stinkend weer uit. Wel schoon. Ach ja ik ruik haar toch niet als ik thuis zit
ik heb hem toevallig hier naast me te drogen gehangen...heb hem gister in de wasmachine gegooid,programma met extra spoelen...toen ik het deurtje los deed zat er nog allerlei modderige zooi in mn wasmachine,dus nog maar een keer aangezet met deken op extra spoelen...
Vandaag maar meteen dekjes en hondenkleden door de machine gooien,die is nu toch al vies en harig
Nou dat had ik dus ook. Ik heb het dekje nog een keer moeten wassen omdat er allemaal modder van de deken op zat na het wassen. Wat een vetkezen zijn die beesten van ons ook
ik spoel de dekens op stal eerst helemaal goed uit, mag mijn stalhouder al dat extra water betalen als er echt zowat geen viezigheid meer uitkomt gaat ie thuis gewoon de wasmachine in.
heb ooit es zo zo'n deken er in gegooid,maar dat doe ik nooit weer