Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Missyvette4u heb je een poiesz winkel in de buurt?
Die verkopen listerine original, toevallig heb ik er vorige week een fles voor 1 euro meegenomen.
was in de aanbieding.
Zijn vast wel meer supermarkten die het verkopen
moonprayer schreef:het beleid is dat ze het gras op de wei zo snel mogelijk weg willen hebben, is gemaait en is nu kort gras dus. hij komt van half 9 tot zoals vandaag half 9 buiten op die wei. dus het valt mee . buiten staan ze wel met de neus aan de grond, maar het is niet super voedzaam.
moonprayer schreef:ben bang , nouja, weet eigenlijk zeker dat mijn paardenkind ook zomer exceem heeft.
heb nu een deken besteld, hopelijk past hij. de DA. gaf aan als het heel erg was kon hij "cortison"? geven, maar eenmalig, hij vind het zelf niks. op internet hoor ik ook niet veel goeds. Dus eerst de deken maar proberen.
op de vorige stal had hij niks, we zijn verhuisd nu 2 maanden geleden. en sindsdien jeukt hij zijn manen eraf, op 1 plek. zijn staart een beetje. Ik vind het nog meevallen, (wel doodzonde van zijn mooie lange manen)
Als het voedsel gerelateerd is, hij kreeg pabo grow voor jonge paarden , maar te weinig kuilgras / hooi (was droog paardenkuil van prima kwaliteit, maar te weinig, 's middags een beetje en 's avonds een beetje) en op de Wei stond geen sprietje meer alleen modder.
nu krijgt hij ongelimiteerd paardenkuil, stro en gras in de wei. maar geen brok meer, enkel een handjevol.
wel overdag op de wei en voor het donker weer binnen.