Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_m schreef:Je video is niet beschikbaar, maar vaak is een overprikkelde trigeminale (aangezichtspijn) zenuw de oorzaak. Ik heb ook al enorm veel geprobeerd. Heeft jouwe het seizoens gebonden? Anders zou je allergie pilletjes kunnen proberen (ceterizine).
Ik zou het topic even goed doorspitten hier staan zowat alle mogelijke behandelingen met ervaringen beschreven. Succes ermee het is echt een rot aandoening..
[***] schreef:Naarmate ik het bericht las zat ik meer en meer aan stress te denken. De rest lijkt mij uitgesloten en als het ook in de winter is lijken pollen ook raar. Maagzweren kan daar ook bij horen/de oorzaak van zijn.
Stress kan rare dingen doen met een paard en kan zoveel oorzaken hebben, die van mij schudt bv harder als hij stress heeft om iets en deze heeft 'gewoon' pollenallergie.
Je hebt het erover dat ze 4.5 jaar is en je hebt al wedstrijden gereden. Ook doet ze het met longeren/rijden maar niet in de weide. Dat soort dingetjes.. misschien bezorgt het haar om de 1 of andere reden stress? Paarden laten dit niet altijd duidelijk zien.