Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Nammie schreef:Lijkt me goed zo.
Misschien ook nog een kopje met interessante onderzoeken? bv dat onderzoek over vit e?
Het vervelende van onderzoeken is dat ze 1) vaak auteursrechtelijk gebonden zijn en 2) door de tijd telkens weer ingehaald worden door nieuwe bevindingen. Wel leek het me een goed idee om ook een kopje te maken met interessante links waar ook het nodige over Cushing is terug te vinden.
Het onderwerp van Vitamine E komt aan bod bij het kopje 'Dieet'
Verder: wat heeft jullie voorkeur - het huidige topic nog even open laten totdat de nieuwe OP klaar is, of alvast een vervolg topic starten en dan in een later stadium de OP toevoegen? Ik begrijp van de mod(s) dat beide opties mogelijk zijn.
Mijn voorkeur: hier nog even doorschrijven en overschakelen als de OP klaar is.
Wat vinden jullie?
Jannepauli schreef:Spierwaardes waren prima, ondanks het feit dat ze tijdens de bloedafname wat gestresst was ( andere DA die ze niet kent, voor Pauli al genoeg om wantrouwig en dus een beetje hysterisch te worden!) .
Geen idee hoe snel er effect is nu - ze zag er vanmorgen nog steeds fris en fruitig uit, wel pijnlijke voetjes.
We wachten het af..
Jannepauli schreef:@ Focussed: APA stijl.. hmm, ik was niet van plan een onderzoeksverslag te schrijven hoor! Het moet ook voor de gewone mens ( zoals de meesten van ons) te lezen zijn, en niet een doctoraal scriptie!![]()
![]()
Tegen de tijd dat ik wat op papier heb, zal ik je een kopie sturen, okay? En aan Fargo ook uiteraard.
Pauli is echt wel bevangen hoor, de spieren zijn verder okay. De eerste halve pil is gisteren naar binnen gegaan in een krentebolstukje - zonder probleem. Ik heb besloten met een halve te beginnen omdat ze tenslotte zo'n joekelsgroot paard is.
Flowq schreef:Ik ben een leek wat betreft cushing, dus stel ook misschien domme vragen. Maar zijn cushing paarden ook lusteloos? Geen zin om te lopen of mee te gaan op buitenrit, en zijn dan sloom. Of is dit ook bij elk paard weer anders?
Focussed schreef:Jannepauli schreef:@ Focussed: APA stijl.. hmm, ik was niet van plan een onderzoeksverslag te schrijven hoor! Het moet ook voor de gewone mens ( zoals de meesten van ons) te lezen zijn, en niet een doctoraal scriptie!![]()
![]()
Tegen de tijd dat ik wat op papier heb, zal ik je een kopie sturen, okay? En aan Fargo ook uiteraard.
Pauli is echt wel bevangen hoor, de spieren zijn verder okay. De eerste halve pil is gisteren naar binnen gegaan in een krentebolstukje - zonder probleem. Ik heb besloten met een halve te beginnen omdat ze tenslotte zo'n joekelsgroot paard is.
APA heeft niets te maken met je schrijfstijlDus van mij mag het compleet Jip-en-Janneke, maar na een bewering zou ik graag een noot zien (1) en onderaan de tekst
(1) Puk, P. (2009). Equine Cushings Disease. Journal for Veterinary Health, 1(5) p. 544-600.
Die verzin ik nu uit m'n hoofd, maar dan kan ik wel nalezen ,wat ik persoonlijk erg leuk en interessant vind. En sowieso denk ik wel dat uit een dergelijke belangrijke OP bronnen vrij belangrijk zijnAls je wilt wil ik wel literatuur helpen zoeken oid