Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
4catootje5 schreef:hoi ik zit even te denken over wat voor deken ik zal kopen had vorig jaar steeds een pagony maar die gingen vrij snel kapot!!! dus weet iemand een stevigere?
en heeft iemand al een wondermiddel gevonden?
ZusJacobs schreef:Ziet er netjes uit van Indi! Die heeft echt lange manen! (jaloeeeers..)
Oke magnesium is NIET lekker vindt pony.. Jammer, met hooi werkt niet.. Mensen nog oplossingen? Ik mag het niet voeren met krachtvoer/lekkers..
Ivanhoe heb ik long time ago gebruikt, naar mijn gevoel was dat echt een k*t deken, snel kapot etc. Maar dat is ruim 6/7 jaar geleden dus misschien dat ze nu veel beter zijn?
minikatje schreef:ZusJacobs schreef:Ziet er netjes uit van Indi! Die heeft echt lange manen! (jaloeeeers..)
Oke magnesium is NIET lekker vindt pony.. Jammer, met hooi werkt niet.. Mensen nog oplossingen? Ik mag het niet voeren met krachtvoer/lekkers..
Ivanhoe heb ik long time ago gebruikt, naar mijn gevoel was dat echt een k*t deken, snel kapot etc. Maar dat is ruim 6/7 jaar geleden dus misschien dat ze nu veel beter zijn?
oplossen in water en met een schone wormspuit in de mond spuiten.
ZusJacobs schreef:baby olie (liefst wel met een deken erop dan want zonder deken kan het in de zon branden), gaat echt heel snel en verzacht, + alle schilfers komen gelijk naar boven van de huid af. Smeer het hier ook en werkt echt heel fijn!