Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fargo schreef:Die suiker heeft ze weer als bijwerking van Cushing. En als ze beter in balans komt, komt haar suikerspiegel en insulineresistentie ook weer beter in balans.

hopelijk morgen!!!
) en toen ging ze.
. 
wel kuiltjes...
. Sylvia80 schreef:maar ik zou zeker niet zelf gaan dokteren met pergolide zonder waarschijnlijkheidsdiagnose...
. Wordt er een beetje moedeloos van zo onderhand
1 ijzer gaat los zitten, dus ze moet gewoon gedaan worden.. maar ik hoop dat de hoefsmid er wel iets mee kan. Timbers schreef:Ze wordt in ieder geval dinsdag doorgemeten door een holistisch dierenarts........
Mijn DA wilde toch eerst het cortisol in het bloed afwachten....hopelijk heb ik dat morgen binnen.
. Het is niet zo dat ze het niet hebben omdat ze nog niet zo slecht zijn dat ze alle bijwerkingen hebben
En de een zal gevoeliger zijn voor de ene bijwerking en de ander voor de andere.
In januari is het inmiddels 3 jaar geleden dat wij met de behandeling van willy zijn begonnen, ik dacht dat het 2 jaar was, maar het is alweer 3 jaar.
zoals ze vandaag weer liep was niet om aan te zien. Het is voor haar verschrikkelijk en voor mij bijna niet meer vol te houden
.