toverpaardje schreef:Ik ben bij Norgette nu een paar weken bezig met Cojosol. Ik vind het lekker spul, ruikt allemaal erg goed. Ik gebruik de olie, de gelshampoo, de cosiplex en de huidlotion. Helaas is het, vind ik, loei en loeiduur.
Pfoeh ja dat is de reden waarom ik na de lotion te hebben gebruikt maar weer ben overgeschakelt naar wat anders. Wat is dat spul belachelijk duur zeg! Ik wou de olie gebruiken om ze van binnenuit te 'reinigen' maar toen ik in die winkel was heb ik eens een homeopathisch flesje meegenomen... Ikzelf heb ook eczeem, pillen als zyrtec ed die hebben vervelende bij werkingen dus die gebruik ik om die redenen niet. Bij het ene spul heb ik net speed gepakt en bij het andere wordt ik hondslui... Enfin, daar ga ik het nou niet verder over hebben maar het komt erop neer dat ik erg veel baat heb bij de pillen van Dr Vogel (Pollinosan) eerst wilde ik de druppels daar van proberen voor mijn merrie maar ik kwam Allergitum tegen wat ook homeopathisch is voor paarden en honden.
Ik geef het nu een goeie week en merk veel verbetering. Ik had er ook anti schuur bij gekocht op basis van petroleum (enorm vettig goedje) van die lotion krijgt ze schilfers en vellen (ik denk de oude, kapotte huid die eraf komt omdat die eronder is hersteld) dat jeukt dus nou schuurt ze daar weer een beetje aan maar echt nihil. Straks ga ik ze weer wassen met de anti schilfer shampoo (iets met tea tree in enzo speciaal voor eczeem patienten) en tijdelijk stoppen met de lotion en verder met enkel de druppels. Tot hiertoe reageert ze er heel goed op en komt er alweer haar op haar staartwortel en manenkam
(terwijl ze zonder dek in een bos staat)