Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sachertorte schreef:Ah jij ook MaddyPaola. Wat een leuk paard trouwens.
Met liners heb ik niet zoveel trouwens: ik houd niet zo van gepruts en dubbele lagen. Ik gebruik dan verschillende dekens van verschillende diktes. Heb ze er nu de hals ook bij om gedaan vanwege de straffe oostenwind. Het is echt guur en onaangenaam buiten.
Maddy_Paola schreef:Sachertorte schreef:Ah jij ook MaddyPaola. Wat een leuk paard trouwens.
Met liners heb ik niet zoveel trouwens: ik houd niet zo van gepruts en dubbele lagen. Ik gebruik dan verschillende dekens van verschillende diktes. Heb ze er nu de hals ook bij om gedaan vanwege de straffe oostenwind. Het is echt guur en onaangenaam buiten.
Enige dekens die goedzitten zijn de horseware dekens, dus dan zijn allemaal verschillende buitendekens wel prijzig![]()
Ze is ook leuk, maar zit wel een kop op.
Ruim 28 en nog steeds de baas over de andere paarden![]()
En ze laat het mij ook goed weten als iets niet naar dr zin is
Tancreda4 schreef:Zilfstar, mooi ridderpaard zo hoor! Ik zou wel in de gaten houden of het met het koudere weer het ook warm genoeg is. Nu zal het op stal wel beter te doen zijn dan buiten. En belangrijk dat hij goed kan blijven eten![]()
Qua liners heb ik de horseware liners onder allerlei soorten dekens. Ze kunnen dan niet aan de voorkant vast, maar vaak wel aan de achterkant waar de staartriem ook bevestigd is en dat is hier voldoende.
@ Queelens, ach wat ontzettend naar dat er niet echt verbetering in zit![]()
Hals doe ik eigenlijk nooit op, alleen bij heel lange regen. Maar eigenlijk wel een goed idee om die wel op te zoeken als het zo koud wordt, misschien helpt dat ook wat extra.
Sachertorte schreef:Dat is waar, maar de investering wel waard want ze blijven lang goed.
O 28 al? Zie ik op de foto niet terug. Ze ziet eruit als een heerlijke knuffelbeer. Maar wel een karaktertje dus.

hagelslag schreef:@maddy
Toch heerlijk als een paard alleen wat voor je doet met wederzijds respect.
Dat is hier met layka ook het geval.
Heb jij geen respect voor haar, dan heeft zij die niet voor jou.
Hier mocht layka eerst even rollen voordat de de dikkere deken op kreeg.
Die heeft nu ook weer de 200 om.
Onder de 100 was ze veel te fris.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ondanks dat layka een beste vacht heeft. Is die toch echt een dikke deken nodig!
Sachertorte schreef:Hahah MaddyPaola, dat klinkt als een echte merrie?

Dus die is even passend op haar plek gezet.
) en ondanks dat ze een hoop kan hebben van die kleine áls ze het zat is dan gaat het op de plaats zetten een stuk minder zachtzinnig als ik doe.
DubbelFun schreef:Vreemd genoeg valt het mestruimen wel mee, maar het half bukken om het hooi in de bakken te doen is waardeloos. Net zakken voer gehaald; was ook geen feestje, maar ik had er met voorbedachte rade een paracetamol in gegooid en even laten inwerken.
) 
marleen_88 schreef:Voorkant zit prima, bij zijn achterhand moet hij nog even in vorm komen. Hij stond nu nog naar buiten, hopelijk trekt dat nog bij.