Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Leo schreef:Lastig tot niet te zeggen waar dat aan heeft gelegen..
Frissigheid, graag naar buiten willen / ongeduldig, misschien een stukje onzekerheid bij je zus, open deur, combinatie van alles. Vul maar in.
Inderdaad wijs om de deur altijd te sluiten, hij mag volgen als jij (of zij) het zegt.
Halster had ik ook pas weer omgedaan nadat hij lekker buiten had kunnen kalmeren. Komt niet op een uurtje kijken zolang hij goed en veilig staat.
Ligt niet aan Limo, het is geen rotpaard, maar ik vermoed gewoon een samenloop. Ieder paard loopt wel eens onbedoeld los
Cayenne schreef:En denk erom dat het een puber is. Die proberen gewoon graag uit.
Art_Ificious schreef:Zus moet eraf blijven omdat zij vaak gestresst is en limo daar snel op spiegelt. Niet de eerste keer dat limo moeilijk is bij haar. Vorige keer zei stalbaas dat mijn zus te stressig is en limo daarop reageerde om de spanning te ontlopen.
Merk dat zelf ook als ik gestresst ben. Dat doe ik even iets anders ipv iets met limo te doen
Art_Ificious schreef:bruintje123 schreef:Als ze hier de hele dag binnen staan zijn ze ook gek in de kop.
Daar blijft een punt zitten.
is elke dag buiten geweest dus snap die opmerking niet.