Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mik_Frits schreef:Maar wat nu zo bijzonder is, hij had altijd zomereczeem en wel zo erg dat hij zich tot bloedens toe schuurde en daarom in april al een eczeemdeken aan moest en nu .... helemaal geen jeuk. De DA had dit nog niet eerder meegemaakt. Zijn er nog meer Prascend paarden die geen last meer hebben van zomereczeem?
Kabayo schreef:Hebben ze met cushing ook last van dikke ogen , hele dikke stevige hals en stijf lopen?
goeroe schreef:Kabayo schreef:Hebben ze met cushing ook last van dikke ogen , hele dikke stevige hals en stijf lopen?
Dat laatste klinkt als hoefbevangenheid en dat schijnt er helaas wel bij te horen. Eén van mijn merries staat ook licht bevangen. Aangezien ze dat nog nooit eerder heeft gehad en het verharen ook moeizaam ging heb ik maandag bloed laten afnemen. Een positieve uitslag zou niet fijn zijn, maar aan de andere kant wel alles verklaren. Als de medicijnen maar werken heb ik het er wel voor over. Ondertussen probeer ik haar iets af te laten vallen. Het is niet vervelend bedoeld, maar die van jou staat zo te zien ook wel in erg royale conditie Kabayo.
KootMiraDrum schreef:Hier is de oude man na het ruien weer doorgeslagen qua vacht, had het erg warm, en is gisteren ontdaan van zijn dikke haren. Is gelijk actiever en happier.