Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Kennis van me heeft een vos, van dezelfde vader als mijn bruintje. Hij is 4 jaar jonger dan de mijne, gaan we samen buiten rijden, vosje 3 jaar. De mijne loopt rond te stuiteren en die vos loopt er naast van![]()
Gaat als een speer in de dressuur, zo ongelofelijk braaf zonder sloom te zijn.
Als ik er over nadenk staat er geen een stoute vos bij ons op stal, en er staan er toch nogal wat
_Inge schreef:We hebben cassis net even uit stal gehaald en laten stappen op zowel gras als het harde, en poeh wat loopt die slecht, hij wil zijn rechtervoorbeen zowat niet belasten, vraag me af of dit normaal is..
Wel gaan we ook voor een soort 'second opinion' bij die ander smid, wat hij denkt of het überhaupt fair is om verder te gaan met hem.
Want ik wil hem niet redden om het redden, het moet wel paardwaardig blijven .
Mist schreef:Ik ga helemaal mee met de reactie van Jannepauli, zeker omdat we hier maar 1 kant van het verhaal horen.
Rob is de reden dat mijn op 3 jarige leeftijd opgegeven paard (door 5 DA's) komende maart toch 26 jaar wordt, ook rijden we nog steeds, ondanks alle onheilvoorspellingen zoals "is ze verzekerd...dan regel ik de papieren wel"
Kinke schreef:Mist schreef:Ik ga helemaal mee met de reactie van Jannepauli, zeker omdat we hier maar 1 kant van het verhaal horen.
Rob is de reden dat mijn op 3 jarige leeftijd opgegeven paard (door 5 DA's) komende maart toch 26 jaar wordt, ook rijden we nog steeds, ondanks alle onheilvoorspellingen zoals "is ze verzekerd...dan regel ik de papieren wel"
Ik snap niets van deze reactie. De TS geeft namelijk aan dat ze alle vertrouwen had (heeft) in het werk van Rob. Daar gaat het dus helemaal niet om, waarom dan dmv dit soort reacties doen alsof de TS hem een slechte smid vindt.
IMJ schreef:Die kan dan warm zijn, hoeft niet, normaal kun je het vaak aardig ontdekken door op de zool te tikken, maar dat zal lastig gaan nu met het huidige beslag net als het gebruik van de visitatietang.
Ach je smid zal het het beste weten.
_Inge schreef:Andere hoefsmid denkt dat de druk van de pad gewoon teveel is voor de zool en het 'balk' ijzer misschien ook,