En ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een update Desert?
Alhoewel dit filmpje die ik vandaag heb gemaakt ,(geen beste kwaliteit met foon gemaakt),waarschijnlijk meer zegt dan 1000 woorden.....
Desert gaat GOED!!!! Nog steeds niet drachtig en we hebben haar en Wynn nu gescheiden gehouden,omdat een winter veulen niet hoort in de regel,maar madameke denkt er zelf anders over,is niet te genieten,1 grote dwarse puber en we hebben nog nooit gebotst maar afgelopen tijd wel.En niet zo'n klein beetje ook en dat is niets voor Desert die zo lief,bescheiden, schuw en meegaand is....
Maar om lang verhaal kort te maken,manlief en ik zijn het er zelfs over eens....ik heb goed gesprek gehad met haar gisteren,lekker geborsteld en in stro liggen dweilen met haar,haar alles uitgelegd over veulens in winter etc....en waarom ze niet bij Wynn mag etc...staat ze met ogen te rollen en zuchten hoe de 3 pubers in huis ook kunnen doen t verhaal aangehaald van haar 1e veulen bij ons,haar mooiste geschenk van haar aan mij: Kaylee, haar dochter,mijn allesje geboren 15 november 2007...een lama met alles erop en eraan en ineens ging bij mij t lampje branden Desert gedijt heel goed in herfst in winter,beter dan zomer periode en idd van Kaylee heeft ze zoooo intens genoten,werd ook niet hengstig toen,dus tsja wie zijn wij dan???Wij denken het beter te weten als mens met onze wijsheid ,maar wij zijn beide nu eigenlijk en eindelijk overtuigd dat we het lekker aan Desert zelf over laten,.....dus vandaag mocht ze weer lekker met haar grote liefde lopen en ze was ballorig,vrolijk,oogies straalden aan alle kanten,aan het draven en alles......kortom GENIETEN.... Hier doe je het voor
Goede les,laat Desert maar schuiven en wie weet krijgt ze nooit meer veulen,maar ze staat ze wel bij haar grote vriend