Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:akshay: ik zou de korf 24/7 omhouden, als hij niet had kunnen eten zag hij er echt niet zo uit als op de foto's maar veel meer opgetrokken buik.
Dat is zoals ik nu kan beoordelen niet zo.
Marcella schreef:Kan ook zijn dat hij op de momenten dat er gekeken word net doet alsof hij niet eet. Fjorden kunnen heel creatief zijn in iets duidelijk maken als ze er niet mee eens zijn.
SteffiiY schreef:@pleiada: ik twijfel om mijn 4 jarige ook graasmasker om te doen, mijn oudste merrie heeft hem momenteel om omdat ze snel bevangen is.
4 jarige staat nu wegens maagzweer ook ''stil'' dus die word ook aardig ''vet''
PeerAppel schreef:Beweging is op dit moment niet meer iets wat verkeerd gaat volgens mij. Ze krijgt echt 6 dagen per week beweging in allerlei vormen; springen, dressuren, longeren, fietsen, buitenritten.
Zouden jullie mij de GreenGuard aanraden?
pleiada schreef:Hij is nog niet zadelmak maar ik doe al wel om de dag wat met hem als voorbereiding..Hij heeft aanleg(is een korte gedrongen arabier)om dik te worden en eet naar mijn idee veel meer dan de anderen aan gras..Nu hij wat uit de groei raakt begint hij echt wat te fors te worden..
De gg komt hoop ik morgen al binnen dus we zullen zien..Wat voor paard heb jij steffiiy?