Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:haukieboy schreef:Hier zijn de uitslagen binnen.
Insuline was niet verhoogd, glucose kon niet bepaald worden omdat er hemolyse ofzowas opgetreden. Maar als de insulinen niet te hoog is kan de glucose ook niet te hoog zijn.
De betaglobuline was 25 [mag 22 zijn], in april was die 23, dus dat is iets omhoog gegaan. De leuco's waren te laag en een bepaald darmenzym was ook te laag. Dit allemaal bij elkaar kon duiden op een chronische bloedworminfectie, waardoor en een chronische infectie optreedt.
heb jij zelf de complete uitslag?
wil je die wel voor mij hier neer zetten:
[MD] gezocht: mensen die bloeduitslagen van paarden hebben
ik vind het namelijk heel interresant om een en ander met elkaar te vergelijken.
dat ze roepen na verhoging van de betaglobuline dat er bloedworm zit doen alle veeartsen.
dit hoeft niet zo te zijn,andere parasieten kunnen dit namelijk ook doen..
je kunt een aanvullend mestonderzoek laten doen.
dit hoeft niks te zeggen,maar het komt namelijk nogal es voor dat er dan een andere wormsoort of juist niks gevonden word
singasong schreef:EstherHegt schreef:Kijk nog eens naar de link die ik net gaf over het verschil tussen paarden en mensen, misschien begrijp je dan beter dat paarden niet zijn te vergelijken met mensen en andere zoogdieren.
Volgens Sylvia kunnen mensen en paarden dezelfde ziekten oplopen.
laura1986 schreef:Esther: Prima, maar als de DA het paard niet beter kan maken en de homepaat wel, dan lijkt het me wel gepast om dit dan ook te erkennen.
Vervolgens is het geen antwoord op mijn vraag.
Citaat:En ik vind het stom dat je dat niet gewoon wil erkennen (samen met BigBen).
Citaat:Als het echt aan de beweging had gelegen, zou hij het niet gekregen hebben?
singasong schreef:Ik ben heel benieuwd of er .........
En welke medicatie er is gebruikt.