Wisse schuurt niet meer op de poetsplaats, dus de jeuk achter zijn oren wordt minder. Staart heeft ie nog steeds geen jeuk aan, wel heel erg jeuk onder zn buik, zelfs al tussen zn voorbenen tot aan zijn koker. Dit weekend maar even wassen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
opisop_shop schreef:Sanet had jij het laatst hier niet over; [EA-TK-AP] TK: Hippo Ex-Cema ongeveer 1/2 verpakking
zwelgje27 schreef:Maar las hier wat pagina's terug dat klitwortel een herstellend vermogen had en de huid stimuleerd om nieuwe huidcellen aan te maken, iets in die richting (sorry als ik het verkeerd verwoord, kan het zo snel even niet terug vinden).. en dus de genezing bevorderd. Daarom zat ik te denken weer een bus klitwortel te halen.. Ik gebruikte het zelf eigenlijk nooit omdat alcohol die erin zit naar mijn idee de huid juist uitrdroogd..
Maar dacht misschien een combinatie van eerst klitwortel ivm het ontsmetten en daarna de itch free gel erop of uierzalf om de huid wat te verzachten en soepel te maken..? Maar dan wel als de wondjes al een korstje hebben. Als ze echt open zijn is het denk ik niet te harden als ik dat spul erop doe..
opisop_shop schreef:Oh TeaTree shampoo is het probleem niet nee (verkopen wij zelf ook) maar ik vroeg me af welke olie/druppels je gebruikte. Aangezien ik ook bij de Tuinen ben geweest vorig jaar, maar ze daar ook olie hebben die je niet op de huid mag gebruiken, en veel olien die niet puur zijn. Vandaar dat ik me dat afvroeg.
Etherische olie mag je ook niet zo puur uit de fles gebruiken, dat moet je weer met een olie mengen; hoe doe jij dat dan?