Wat super!! Geweldig om te zien dat ze geniet, echt heerlijk!! Enne die wonden, tja, maar vandaag worden ze weer schoongemaakt. Gelukkig rolt ze op gras en niet in een zandbak!
Esile
Geplaatst: 16-07-09 07:37
Ik lees al een tijdje mee en bekijk de nieuwe foto's elke keer met verwondering en verbazing. Het geneest zo mooi! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend geniet van de foto's in de wei, ik namelijk ook!!
potverdikkie
Geplaatst: 16-07-09 07:49
Dat ziet er super uit meid! De genezing gaat werkelijk supersnel
Niet alleen jij wordt hier blij van, wij ook!! Super om te zien. Die kleine voelt dr eigen nog niet zo slecht dat is wel duidelijk. Keep up the good work!
Lianne1
Geplaatst: 16-07-09 09:08
Dit ziet er echt geweldig uit! Niet alleen jij geniet maar zij ook!
..weer superfoto's, ik kan me je vreugde helemaal voorstellen!!...en het ziet er schitterend uit!...je wei ook trouwens, dus zoveel kwaad kan het ook weer niet(zeker niet als je het daarna weer schoonmaakt)
wat een heerlijke foto's om je meisie zo te zien genieten. Dat houd de moet er ook in voor je. De wonden zien er ook een stuk beter uit. Ik hoorde toevallig gister op stal dat een merrie van een stalgenoot ook is toegetakkeld door een hengst met natuurlijk deken. Ze kan haast niet meer lopen en heeft hoge koorts. Was er precies is gebeurt weet ik nog niet maar je gaat nu toch ernstig twijfelen aan dat natuurlijke deken als. Maar succes verder met je merrie je bent op de goede weg.
Sterre
Geplaatst: 16-07-09 11:00
Ongelovelijk hoe "mooi" de wonden er nu uit zien en dat na zó´n korte tijd ! Erg fijn ook om te lezen dat je pony zelf ook duidelijk goed in d´r vel zit !
Ik heb trouwens mijn duitse DA van dit topic op de hoogte gesteld voor resultaten van de Mesitran. Hij kende het niet, maar is er na het zien van de foto´s (lezen kan ´ie het niet ) zeer in geinteresseerd. (Ik moest je een compliment geven voor je doorzettingsvermogen en de verzorging !)
AAAH, wat een héérlijke foto's zo op de wei, ik krijg er zowat tranen van in m'n ogen. Het rollen lijkt haar niet te deren (hoewel ze zelf zo op de foto te zien ook 'voorzichtig' is met d'r nekkie... meestal schuren paarden met 'over stag gaan' juist hun nek even lekker over de grond en zij houdt d'r nek ván de grond. Ze heeft volgens mij best door dat ze daar nog voorzichtig mee moet zijn). De wei is voornl. gras en over 't algemeen zijn weides juist schóner dan bijv. een stal, waar veel meer bacteriën zijn. Ik zou me dus idd geen zorgen maken over eventueel vuil, da's hoogstens wat zand. Zolang je de wei schoon houdt van mest zal het weinig kwaad kunnen, zéker als er net een lekker laagje mesitran (we noemen de naam nog maar een keer , van mij mag de fabrikant gratis permanente neonreclame bovenaan bokt). op zit. En wees trots op jezelf meis... dat je pony met zoveel levenslust door de wei rent is echt wel mede dankzij jouw goede zorg. Ik kan me goed voorstellen dat je hier héél blij van wordt, wij met z'n allen ook.
astridelise
Geplaatst: 16-07-09 12:52
Ik ben niet de enige geloof ik die van de laatste foto's vochtige ogen krijgt. Ik ben zo blij voor jullie. Ik denk dat er ook een loodzware last van jouw schouders is gegleden met deze mooie resultaten en dat je nu opgelucht kan ademhalen.
Nee je bent zeker niet de enige ... Zelfs me mams - die eerst niet eens durfde te kijken omdat ze de wond te eng vond - kreeg er toch een brokje in d'r keeltje van.
Even aan de TS om te laten hoeveel steun ze krijgt: Zelfs m'n paps die helemaaaaal niets met paarden heeft vraagt eens in de zoveel tijd hoe 't met je pony gaat!
ze zit weer goed in dr vel Letterlijk en figuurlijk! Heerlijk om haar zoveel plezier weer te zien hebben! Als ze pijn had was ze niet gaan rollen denk ik!
Ik moet je even een compliment geven voor je inzet om haar erdoor te halen. Super. En geweldig om haar weer rond te zien rennen. Dat is dan misschien nog het grootste compliment.
Lees telkens je topic door,heb heel veel bewondering voor je paardje en voor jou. Jullie zijn echte doorzetters en het is echt de mooie goede kant aan het opgaan. Dat durfde ik eerst niet te denken met zulke wonde.
ik schrok me dood toen ik je openingspost las, halleluja, wat een geluk dat jij 's avonds nog bent gaan kijken naar je meisje. Ik heb de foto's niet bekeken, lijkt mij niet zo interessant op mijn nuchtere maag maar ik begrijp dat ze serieus was toegetakeld. Dan is het erg fijn om deze laatste foto's te zien, ze voelt zich duidelijk goed in haar vel en daar doe je het toch voor. Veel succes verder !