Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
djinnie schreef:MarcoBorsato schreef:Ik geloof de ts niet zo...
*sarcastische modus aan* Goh, hoe zou dat komen...? *sarcastische modus uit*
Iedere paardenliefhebber zit hier nu al bijna plaatsvervangend te zweten, wat jij eigenlijk zou moeten doen, van de zenuwen om jouw paard. Laten we hopen dat dit goed afloopt.
Wat betreft de weide met taxus: ik ben van mening dat je altijd een keuze hebt. En deze keuze is er niet een die ik zou hebben gemaakt. Dan puzzel ik wel door... Ik speel geen russische roulette met mijn paard!
LiVetime schreef:Moet een paard dan eerst hele takken op hebben voordat de DA komt? Als 1 besje al dodelijk is..
DresslOver schreef:[naam] schreef:ik zit bij mijn paardje met de laptop
Net hield je moeder hem nog in de gaten.. Sorry maar ik geloof geen bal van dit hele verhaal!!!!

Beaux schreef:Hallo, opgewonden standjes hier allemaa!! TS is 13 jaar volgens profiel en probeert er het beste van te maken. Volgens mij is haar moeder hier hoofdverantwoordelijke en als er 2 DA's gebeld zijn die zeggen het af te wachten en moeders zit er op wacht bij om te kijken of het goed gaat lijkt het me dat dat wel even genoeg is voor het moment. Het verhaal van Tjody en Satour is verschrikkelijk maar wil niet zeggen dat het in dit geval ook zo zal gaan.
Beetje minder mag ook wel!

ninz schreef:we hebben ook een andere da nu gebeld en deze heeft ons preies hetzelfe gezegd...

Beaux schreef:Joh TS verontschuldig je niet hoor tegenover zo'n bende hyena's! Ik geloof dat de warmte bij veel mensen omhoog gestegen is vandaag!!
By the way, er zitten nu geen besjes aan de taxus.

detour schreef:Sheran, met alle respect: je bent een student dus je kunt goed nadenken.![]()
Waarom stel jij je paard bewust bloot aan de dood?
Als paarden het erg warm hebben en zweten kunnen ze zelfs behoefte krijgen aan dergelijke naalden.
Soms sterven de dieren om die reden.
Het is nl echt B*LLSH*T dat paarden altijd laten staan wat giftig is; dat je je dier dus bewust blootstelt aan gif?... Schiet mij maar elk. Het zal wel aan mijn blonde haar liggen.![]()
Ook voor studentes zijn er prikplaatjes te koop en een stukkie draad. Kost weinig en je hoeft niet eens de moeite te doen ander land te zoeken en meer te gaan betalen.![]()
![]()

(en ook makkelijk te verwijderen, handig om stukjes af te zetten)

ninz schreef:ik vind het trouwens niet fijn als hier mensen zeggen ja het is allemaal heel ongeloofwaardig enz. dan kun je net zo goed niet reageren ...
en btw waarom zou je over zoiets ernstigs gaan liegn sorry hoor maar dat is gewoon ziek als je zo bent. en dat ben ik zeker niet

Beaux schreef:Joh TS verontschuldig je niet hoor tegenover zo'n bende hyena's! Ik geloof dat de warmte bij veel mensen omhoog gestegen is vandaag!!
By the way, er zitten nu geen besjes aan de taxus.

Beaux schreef:@Moniquebosch, nogmaals: wat er met jouw paard gebeurd is is verschrikkelijk. Maar ik vind dat hier een paar mensen zeer overdreven reageren, ook in de trant van dat het verhaal van de TS niet waar zou zijn.