Ook jij bent natuurlijk een kanjer en weet zeker dat PvD dat ook absoluut vind!!!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suusiejj schreef:JG ik houd het niet droog,, gelukkig snapt pvd dat
Ook jij bent natuurlijk een kanjer en weet zeker dat PvD dat ook absoluut vind!!!!!
Jolliegirl schreef:suusiejj schreef:JG ik houd het niet droog,, gelukkig snapt pvd dat
de tranen staan hier ook bijna.. maar vooral omdat ik dit dier mis.. en heb gezien hoe fijn hij de aandacht vond die beetjes die hij kreeg...
als ik langer had kunnen blijven had ik dat zeker gedaan, al moest ik in een stal slapen!
suusiejj schreef:Moniek doet zoiets denk ik ook niet zomaar, al schuift ze zichzelf dan wel beetje te ver naar achteren, maar hopelijk kan ze nu zelf ook een beetje tot rust komenHoop dat dat haar nu al gaat lukken deze nacht
Jolliegirl schreef:suusiejj schreef:Moniek doet zoiets denk ik ook niet zomaar, al schuift ze zichzelf dan wel beetje te ver naar achteren, maar hopelijk kan ze nu zelf ook een beetje tot rust komenHoop dat dat haar nu al gaat lukken deze nacht
beetje boel.. liep als een lijk rond op stal met 10% hersenwerking...
hoop dat ze nu lekker beetje kan bijslapen, en ik heb al hulp aangeboden wanneer dat nodig is.
BitchyWitchy : dankjewel
Dapy schreef:Wat is die veel veranderd, geweldig dat hij nu een goed thuis heeft, tips heb ik niet echt, goed voeren, de wonden behandelen met creme neem ik aan ?
Colt schreef:Zo heb em weer gevonden en ben weer bij.
Fijn dat ie lekker naar buiten is geweest. Altijd goed
BitchyWitchy schreef:JG of Slimmerik, zouden jullie kunnen vragen of Marielle hier wel updates wil geven??? Vind het namelijk ook reuze interresant wat ze allemaal doet!
Jolliegirl schreef:Colt schreef:Zo heb em weer gevonden en ben weer bij.
Fijn dat ie lekker naar buiten is geweest. Altijd goed
hey san. duurde ff, jij hebt alles gelezen zeker.
ohgut! vergeet ik te reageren op het laatste : idd superfijn dat hij lekker even heeft mogen buitenstaan.. beetje loopvrijheid zal hem goed doen