Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rianneke schreef:Gail schreef:Ik zie het probleem in de extra kosten voor het recept.
bij onze DA krijg je geen receptje... of tenminste dat kost niksik verwacht dat de prijzen ongeveer hetzelfde zullen blijven

Teuntje111 schreef:ik ga straks mijn dierenarts bellen (mijn paard moet geopereerd worden) dan zet ik het resultaat hier wel neer.. Waarom steeds speculeren als je ook even een belletje kan plegen?
Iedereen roept maar dat het duurder wordt, maar voor een herhalingsrecept laten schrijven bij de huisarts betaal ik ook niks..
Bovendien heb je ook andere middelen die je kan gebruiken om te ontwormen als je de orale wormenkuren te duur vindt, zoals de pour-on producten van Ivomec. Ivomec pour on kost 4 euro en een beetje per behandeling van 600 kilo, Ivomec Eprinex Pour on bijna 5 euro per behandeling 600 kilo.
Dus nee, ik ben totaal niet in paniek als de wormenspuiten duurder worden.. Sjit happens..

).