Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Ik heb een hele goede hoefsmit en die heeft hem snel na zijn hoefbevangen weer op de been gekregen.Die heeft hem ook steeds bekeken, als hij had getwijfeld had hij dat echt wel gezegd.
marleen_usar schreef:Dat plakje hooi heeft hij 3 dagen gekregen,daar na ben ik op ander voer over gegaan.Dat leek goed te gaan maar sinds 2 weken is hij weer afgevallen.
marleen_usar schreef:Dat plakje hooi heeft hij 3 dagen gekregen,daar na ben ik op ander voer over gegaan.Dat leek goed te gaan maar sinds 2 weken is hij weer afgevallen.
marleen_usar schreef:Een ziek paard is een dag later niet oppeens dikker geworden,dat zou een wonder zijn.Dat hij iets heeft is al een poos duidelijk,hij moest nuchter komen en dat was mij niet verteld.Hij heeft gisteravond nog gegeten.Vandaag gaan ze een kreupelheids onderzoek doen, en hij moet een nachtje blijven omdat ze dan morgen als hij nuchter is de test kunnen doen.
Paardje532 schreef:Tegelijkertijd ben je ergens anders aan 't opscheppen dat je bitloos rijd. In dit geval zeker alleen omdat hij ernstig ondervoed, moe en lusteloos is? Pathetic and unconscionable.
marleen_usar schreef:Hij staat op een kale wei want hij is bevangen geweest,maar hij krijgt iedere dag hooi.Nu valt hij nog steeds af, dat moest ook wel maar het gaat te snel.Ik ga in ieder geval pavo koeken voeren,maar wat kan ik nog meer aan hem geven?
femmefatale1 schreef:marleen_usar schreef:Hij staat op een kale wei want hij is bevangen geweest,maar hij krijgt iedere dag hooi.Nu valt hij nog steeds af, dat moest ook wel maar het gaat te snel.Ik ga in ieder geval pavo koeken voeren,maar wat kan ik nog meer aan hem geven?
Marleen, dit is jouw eigen bericht van 6 juli 2007...
Ik krijg nu echt een heel naar gevoel...
Je bent nu 5 maanden verder en nu pas haal je een DA erbij??
Begrijp ik nu dat je paard slechts 1 plak hooi kreeg per dag, en verder helemaal niks..?????
Dan hoop ik dat je je paard nog kan redden, en anders mag je em aan mij geven, en zal ik em, ongeacht de kosten, opknappen..
Ik bedoel het niet banketstaaf, maar denk dat je paard min of meer uitgehongerd is, door de 'kundigheid' van je hoefsmid, evt icm pijn die hij nog heeft in zijn voeten...
Mocht je een goeie plek voor dit paard zoeken.. mail me..
marleen_usar schreef:Ik vind dit walgelijk sorry dat ik het zeg hoor, ik krijg net een rot bericht.Hij heeft op een kale wei gestaan en kreeg daar gewoon voer en hooi,niemand zegt dat hij geen voer kreeg.Woon jij soms naast die kale wei en weet je daar door ook wat hij te eten kreeg? zoals ik al eerder zei kreeg hij 3 dagen 1 plakje hooi, maar lezen blijft moeilijk he?