Tiffany schreef:Ik heb een shetveulen van 6 maanden 24/7 op het land staan.. Kan iemand mij wat advies pmen? en wat ik het beste kan doen.. Ik heb geen auto geen trailer en geen ander onderkomen.
niet elk veulen krijgt het

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tiffany schreef:Ik heb een shetveulen van 6 maanden 24/7 op het land staan.. Kan iemand mij wat advies pmen? en wat ik het beste kan doen.. Ik heb geen auto geen trailer en geen ander onderkomen.
Anke schreef:Tiffany schreef:Ik heb een shetveulen van 6 maanden 24/7 op het land staan.. Kan iemand mij wat advies pmen? en wat ik het beste kan doen.. Ik heb geen auto geen trailer en geen ander onderkomen.
niet elk veulen krijgt het
katiavl schreef:Gaan ze van utrecht niks publiceren naar de buitenwereld toe dat hier mee over geweten word. Lijkt me toch belangrijk als de eigenaars hier symp van herkennen dat ze dan zo snel mogelijk naar utrecht ofzo komen.
Alle maar een ideewant soms is het echt op de dierenarts wachten. En hoe rapper hoe beter soms
corine1981 schreef:Ik ben zo vrij geweest een link te plaatsen naar dit topic op het arabierenforum. Hoe meer mensen hier van weten, hoe beter.
Ik weet dat het niet te voorkomen is, maar wellicht wanneer je de symptomen bij een ander ziek paard herkent ondernemen de eigenaren nu meteen aktie!!
Talisman schreef:misschien dat Laetitia het liever zelf had willen vertellen, maar kreeg net het vreselijke bericht dat ze Karim in heeft moeten laten slapen... zit hier echt met tranen in mijn ogen en vind het zo ontzettend poedersuiker (sorry) voor haar ... waarom moet haar dit overkomen..ze was zo ontzettend gek met hem... poedersuiker.. sorry hoor, maar ben er echt kapot van.
Lieve Laetitia, ik vind het zo vreselijk voor je. Als er iets is wat ik voor je kan doen laat het me weten asjeblieft.
Sterkte meisje...een dikke kus van Bibi