Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dierfysio schreef:Overheen gelezen denk ik, of toen weinig aandacht aan besteed. Bokhorst was van de week nog op stal, maar voor dat ik jouw post had gelezen...als je even terugleest in dit topic (dacht dat het bij een vd eerste posts staat) hebben ze het over wasspul van d.a. Bert van Bokhorst uit Kootwijkerbroek (veluwe). tel.nr. staat er geloof ik ook bij.
TeQuiero1 schreef:Haar paard reageerde allergies op de beet van dat beest dus geen teek. Ze zou t zelf wel weten, ken haar voor de rest ook niet. En dat t onmogelijk is dat ze 3 cm kunnen zijn zou ik niet te snel zeggen je weet t niet zeker die wij op stal hadden was ook groot en zeker groter dan de maten die op internet te vinden zijn zeker rond de 2,5 cm.
Miirthe schreef:Ik hoop dat ze trouwens niet komen overvliegen naar Zuid-Holland oid. Zag laatst een plaatje in een ander topic, want een griezels!
DubbelDun schreef:Ik heb ze dit jaar nog niet gezien gelukkig, meestal rond augustus/september.
Draak schreef:hoezo kan je ze niet dood slaan? zijn ze zo taai?