speedylover schreef:Dat is idd niet waar. en dat heb ik ook niet gezegd. ik heb gezegd: de paarden staan tussen huisnr. 68 en 70 in.
weet ik dat je dat niet zou zeggen Carola, want jij kent alles hier ook wel....maar ik denk zet het in het groot neer, want blijkbaar worden er nu dingen verstuurd door mensen hier op Bokt die gewoon erbij verzonnen zijn. Het zou ronduit banketstaaf zijn voor de mensen die op dat nr wonen, dat ze ineens beschuldigd worden van dingen waar ze geen fluit mee te maken hebben. Maar bij deze de vraag GEEN dingen meer her en der heen te sturen!
De AID is vanmiddag (eind vd middag) wezen kijken. Deze moeten alles in overleg doen en zouden na dit overleg overgaan tot actie *ik weet welke actie dit is, maar ga dit niet openbaar plaatsen, voordat dit ook zeker is*.
Verder Carola:
punt 1: Staartbijten vanwege wormen gebeurd bovenaan de staart (waar de wormen uit het lichaam komen) en niet alleen het onderste gedeelte van de staart. Daarnaast levert wormen jeuk en zullen de paarden met wormen dus ook zelf hun staart schuren.
en al een hele leven paarden hebben wil niet meteen zeggen dat je ook expert bent...zou leuk zijn, maar helaas...wil dus ook niet meteen zeggen dat je pa altijd ongelijk hebt, dat zul je mij niet horen zeggen, maar een leven lang paarden betekend voor mij ook niet dat ik meteen alles dan klakkeloos aanneem...ken iemand die ook al zijn hele leven paarden heeft, maar ook die leert nog dagelijks. Ik stel alleen de dingen die ik vooraf opgezocht heb (oa via bronnen op internet/dierenartsensites bijvoorbeeld)
punt 2: Moet Rene volgende keer even iets langer luisteren, want er is gezegd dat de Dierenbescherming er niks aan kan doen, maar de AID wel zou komen kijken!!!
@Onide: Dit is reed verwijderd in het desbetreffende bericht!!
weten we ook gelijk wie er in dat andere autootje zat dus..
!)
)
arm paardje.