Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnoukShel schreef:Mijn neeg heet Joery, en ze kent mij ook hoor..![]()
Maar ik moet ook zeggen op de foto lijkt het zeker op een Peesblessure!!
Ik hoop voor je dat je ooit de eigenaar zo ver krijgt om naar de dierenarts te gaan!

kevertje schreef:hoi, heb net je topic zitten lezen en foto gezien. Zou inderdaad best een peesblessure kunnen zijn. Helaas heeft mijn paard ook een peesblessure van de middelste pees (weet even niet meer hoe die heet) en dat zag er in het begin net zo uit. Om iets te kunnen zeggen over wat het precies is, hoe erg en hoe het gaat genezen heb je inderdaad eigenlijk wel een scan/echo nodig. Ook mijn paard heeft eigenlijk nooit kreupel gelopen, daardoor zijn die peesblessures juist zo verradelijk!
Sommige DA maken ook scans aan huis ipv alleen maar in de kliniek.
Veel succes met hem, hoop dat de eigenaar toch besluit te laten kijken door de da dan weten jullie tenminste waar je aan toe bent!
Maar waar woon jij dan? Thunder4ever schreef:Ziet er goed uit op die site Blue_Star!
Even denken of ik het ga bestellen. Ben een beetje blut
Blue_Star schreef:Thunder4ever schreef:Ziet er goed uit op die site Blue_Star!
Even denken of ik het ga bestellen. Ben een beetje blut
Ik vraag me nog iets af(niet aanvallend bedoeld)
De instructrice kan nu wel vinden dat je opdringerig overkomt omdat je steeds zegt dat er een DA bij moet komen,heb je geen kans dat je Thunder dan verliest?
want dan is er niemand meer die voor Thunder zorgt en ik help haar altijd met allerlei dingen.