Holistisch dierenarts, hoe staan jullie daar tegenover??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Re: Holistisch dierenarts, hoe staan jullie daar tegenover??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:02

maandag 19 juni geloof ik komt Moniek Mango doorlichten ben erg benieuwt.
Hij heeft op het moment een beetje last van zn hormonen door de hengstige dames om hem heen. Ik kan het verhelpen door een spuit in zn reet te laten douwen met een chemisch goedje maarja dan heb ik het probleem niet verholpen dus ik ben erg benieuwt wat ze te weten gaat komen !!

ik ben absoluut geen zweverig typetje maar sta voor alles open en ik zie dat je met het freestylen van je paard al veel te weten kan komen en hem dingen kan laten doen met je eigen lichaamstaal echt geweldig gewoon.

er is een holistische DA bij mn vriendin haar paard geweest ik heb zelf gezien hoe het haar paard heeft geholpen dus waarom zou ik het niet proberen??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:54

Zo is het maar net
Ik ben ook niet zweverig, maar sta in ieder geval open. Katie heeft veel last van mok, jeuk en schurft; daarvoor wil ik wel eens iets 'anders' proberen om te zien of het aanslaat. Al die eindeloze potten en smeersels daaruit werken sommige wel; maar de oorzaak is nooit nagegaan..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:08

Citaat:
Katie heeft veel last van mok, jeuk en schurft

dat had mijn paard ook en ook nog rotstraal, na een goed voeradvies en alles doormeten door een holistisch DA heeft hij nooit meer ergens last van, terwijl hij in dezelfde blubber stond als altijd (de blubber kreeg de schuld bij de reguliere DA)

DunjaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:43

Nou zij gaat hem ook lekker doormeten ik zal wat druppeltjes krijgen en als hij dit niet meer heeft of doet ben ik gelukkig waarom zou ik er een chemische spuit in laten donderen.......omdat ik daar wel voor verzekerd ben...nou nee hoor het welzijn van mn dier staat voorop dus ik probeer het lekker zo !!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:02

Morrie schreef:
Citaat:
Katie heeft veel last van mok, jeuk en schurft

dat had mijn paard ook en ook nog rotstraal, na een goed voeradvies en alles doormeten door een holistisch DA heeft hij nooit meer ergens last van, terwijl hij in dezelfde blubber stond als altijd (de blubber kreeg de schuld bij de reguliere DA)

En ook rotstraal ja; Hetzelfde pakketje dus.
Ze komt van de zomer langs [holistisch natuurkundig therapeute, op het momet gaat het qua jeuk etc. prima, ze staat nu ook een hoop kilometers van huis; Lunteren. Ze wordt nu ingereden en keuringsklaar gemaakt. Daarna komt zij even een 'check up' doen, ik ben heel benieuwd allemaal en vindt het zeker het proberen waard!