Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anouar15 schreef:Ik heb een of ander spul van de DA gekregen. M'[n vader hefet het gehaald en die weet niet meer hoe het heet, dus ik weet het ook niet.
Het is wit, dun, beetje melkachtig. Het helpt heel goed.
[/quote]
 super goed spul.                                                         

De bultjes zitten er nog wel, maar de korsten op de bultjes zijn al bijna allemaal weg.. 
 maar wel goed dat het loost..dan geneest het sneller... en rechts achter heeft ze ook zo'n plekje, maar dan kleiner..
 maar ook bij haar laten de korsten wel los en wordt het schoner...
 hahahaha                                                         
daisy2 schreef:weet je wat helpt tegen mok
SCHRIK NIET : een keer tegen aan plassen

CCCCorine schreef:daisy2 schreef:weet je wat helpt tegen mok
SCHRIK NIET : een keer tegen aan plassen
Dan hoop ik niet dat het paard in kwestie reageert door uit te halen o.id.
 hahaha ik neem aan dat je dan in een potje plast ofzo en dat erover heen giet?                                                         

izzy1985 schreef:je zou haast gaan denken aan een soort staart/manen exceem...
lotjj92 schreef:ik was paar weken terug bij een hengstkeuring van friezen in 't FEK in leeuwarden.. daar verkochten ze soort voer wat je door eht eten meot mengen 2 keer per dag.. het scheen dat echt ealle paardne daarna van de mok af was mits je het verkeerd gebruikte en zown zakje koste 20 of 25 euro en je meost het 2 maanden gebruiken volgensmij..