autisme bij paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: autisme bij paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:13

Frusty

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:25

Ja Ellepel, ik ben het volkomen met je eens - Ik besloot tenslotte gisteren ook al dat deze discussie wat mij betreft gestopt is.

Discussiëren is prima, en wat mij betreft er niet op gericht een ander te willen overtuigen van 'eigen' gelijk. Meningen moeten naast elkaar kunnen staan zonder daarbij persoonlijk te worden. Ik heb daar geen behoefte aan, ook niet om daar überhaupt nog op in te gaan - aan dat spel doe ik niet mee!

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 22:52

Dit is voor mij allesbehalve een spel.
Als ik van een en dezelfde persoon over het onderwerp autisme op twee forums tegelijk, twee haaks op elkaar staande meningen lees, dan trek ik toch echt wel mijn wenkbrauwen op.
Als diegene dan ook nog te kennen geeft dat ze pas weer wil reageren als de discussie zinnig is dan zet ik nog meer vraagtekens ???
Wat is dan nog zinnig ???
Ik vind een topic over autisme, mens of dier, een serieuze aangelegenheid. Mensen die er dagelijks mee te maken hebben begrijpen me waarschijnlijk beter.

Als iemand niet weet waar zij het over heeft, de ene keer zus en de andere keer zo kletst, laat ze zich dan buiten de discussie houden.

Maar goed, ik zal er verder over ophouden.
Lijkt me verstandiger.

Henny

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:39

jammer dat een erg boeiende discussie de laatste pagina's in persoonlijk gekat over en weer belandt. Graag dus weer on topic verder gaan.