gina2003 schreef:dan weet ik het ook niet, lijkt me onwaarschijnlijk dat het echt van dat suppliment af komt.
Ik weet het ook niet, vraag anders om een second opinion.
Ik heb je even gepb't
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gina2003 schreef:dan weet ik het ook niet, lijkt me onwaarschijnlijk dat het echt van dat suppliment af komt.
Ik weet het ook niet, vraag anders om een second opinion.
gina2003 schreef:Ik ben heel benieuwd!
Was dat degene die zei dat er wel degelijk iets aan de hand is?
gina2003 schreef:Je had me gemaild dat je ruzie met je moeder had, en dat je was gebelt door iemand, maar je was niet thuis, maar die had gezegt dat er wel degelijk iets aan de hand was...
kan wel duidend smileys plaatsen maar denk wel dat jullie de boodschap begrepen hebben 
ja zelfs springen
Ik ben nu zielsgelukkig!
gina2003 schreef:Ja, dat kan ik me goed voorstellen!
Hopen dat het nu dan eindelijk wel beter gaat!
Ik neem aan dat hij alles nu wel heeft losgemaakt, anders hebben die 30 uur rust ook niet zo heel veel nut denk ik.
elinax21 schreef:jeetje dat is wel heel erg goed nieuws! laat je nog wel ff weten opf het daarna idd beter gaat?
elinax21 schreef:jeetje..dat is niet wat je er van verwacht natuurlijk. zijn het dan wel geblokkeerde spieren? dat weet je nu zeke rook niet?
elinax21 schreef:ik zit al te denken wat er allemaal meer kan zijn..maar ik zouy het echt niet weten, maa rja..als de vee artsen en alles het al niet weten...hoop echt dat het niet ernstig is..
elinax21 schreef:als ik heel eerlijk ben krijg i kdat idee ook
elinax21 schreef:nieren en alles zijn ook gelijk nagekeken toch? en de andere organen die daar in de buurt zitten? verder zo n beetje de dingen die jij ook opnoemde idd
elinax21 schreef:ik geloof dat ze dat ook via bloed kunnen doen, maar zoveel verstand heb ik er ook niet van. of via urine