Knavia schreef:Dat is Meursing, maar die schijnt nog wel eens een OCD'tje te missen......
( geen ervaring ik heb zelf Bodegraven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knavia schreef:Dat is Meursing, maar die schijnt nog wel eens een OCD'tje te missen......
Knavia schreef:Voor een aankoopkeuring van een paard, wie keurt er streng in Zuid-holland? En niet Bodegraven, want dat is de eigen dierenarts van de verkoper dus alhoewel ze ongetwijfeld onpartijdig daar zijn, gaat de aanstaande koper toch liever naar een ander.
spokie79 schreef:Ik heb een voorkeur voor Hoogendoorn uit Pijnacker. Komt op tijd en geeft altijd goed advies. Soms praat hij een beetje onduidelijk, maar is een man war je van op aan kan.
Betteke schreef:Maree is gewoon een oplichter als het om keuringen gaat! Hij heeft contacten met grote handelaren en daar speelt geld een hele grote rol bij.
Als mijn paard ooit iets zou mankeren kies ik voor Van Schie (Van Toor) of voor Bodegraven.
Eleonoor schreef:Heb je een rekening lopen bij Maree en je wilt een paard verkocht hebben, moet je daar zijn. Veel verkopers gaan liever niet naar van Schie of Bodegraven, omdat daar zoveel wordt afgekeurd.... En heb nogal teveel foute diagnoses voorbij zien komen van hem.... ach, gelukkig zijn er meerdere klinieken, voor ieder wat wils
Wennepen schreef:linnnn probeer meursing.
job is echt goed.
Betteke schreef:Maree is gewoon een oplichter als het om keuringen gaat! Hij heeft contacten met grote handelaren en daar speelt geld een hele grote rol bij.
Als mijn paard ooit iets zou mankeren kies ik voor Van Schie (Van Toor) of voor Bodegraven.
Noukie schreef:Ik zweer zelf bij DAP Bodegraven, heb daar echt waanzinnig goede ervaringen en wil ook echt nergens anders meer, maar ik hoor over Meursing ook altijd hele goede verhalen, dus dat is zeker ook een optie.