Tancreda4 schreef:YH05 schreef:Wat is voorlopig? De dierenartsenpraktijk weet hiervan maar de assistente vind het blijkbaar geen spoedgeval, dat ligt niet aan mijn handelen ben ik bang, anders waren ze er namelijk al lang bij geweest. "Regel een dierenarts met spoed" is niet helemaal realistisch als er geen andere paardenklinieken in de buurt zijn, ik ben afhankelijk van deze dierenarts en hun planning dus moet ik wachten op reactie.
Maar wat voor kliniek is dit dan? Als het geen spoed is, kan je vaak een afspraak maken voor later in de week. Dan staat er iig een afspraak. Ik vraag me af hoe duidelijk jij bent geweest dat er iemand langs moet komen. Of dat je alleen hebt gezegd dat t wel erg duur is maar je ook niet naar de kliniek kunt komen. En dat de assistente daar mee verder gaat ipv de urgentie ziet dat er een afspraak moet worden gemaakt.
Ik zou ook nog een keer bellen.
Ik heb het verhaal precies verteld zoals ik het hier heb geplaatst en ik heb de foto's en video's meegestuurd. Ik ben toevallig net teruggebeld en ze vinden dit geen spoed maar ze vinden het wel verstandig om haar een keer na te kijken, ze hebben morgenmiddag een plek vrij doordat iemand anders heeft afgezegd dus die hebben ze er nu in staan.
)