Helaas niet dat waar we op gehoopt hadden, maar wat heeft deze geluk dat ze jou is tegengekomen. Het verdrietigste, maar beste wat je voor haar kon doen.
Shenavallie
Geplaatst: 01-10-25 15:45
TS, voor mij ben je een held. Ten eerste om het dier over te nemen om het een kans te geven, maar ook omdat je vooraf al een verstandig besluit had genomen als het dier nog verder moest lijden. Hoe verdrietig ook, dit is de beste keuze die je gemaakt hebt. Soms is een paard redden niet alleen maar een paard in leven willen houden.
zonnebloem18
Arm beestje, wat fijn dat je hem zo'n mooi einde hebt kunnen bieden.
Berdien
Ach jee, die foto’s…
Hulde aan jou TS! Door jou is haar verder lijden bespaard gebleven.
Wat moedig en liefdevol dat je de verantwoordelijkheid voor deze pony hebt genomen en haar verder lijden hebt bespaard. Het was zonder twijfel de juiste beslissing, hoe moeilijk ook.
EngeltjeS
Geplaatst: 01-10-25 15:52
Vanaf 12 uur kwam dit topic steeds in mijn gedachten... wat heb je een heldendaad verricht. Haar ophalen, beoordelen en uit haar lijden verlossen... dit gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik vind je echt een kanjer!
Solleke_Noah
Geplaatst: 01-10-25 16:03
Wat verdrietig, veel sterkte TS
Je gaat zoiets aan in de hoop dat je kan helpen, dit was ook helpen natuurlijk, maar niet zoals je het wenst... hoe heette ze eigenlijk? Nogmaals veel sterkte en bedankt dat je je het lot van deze pony aantrok.
Wat een verdrietig bericht en niet waar we op hadden gehoopt. Veel sterkte TS en ik vind dat je een dappere beslissing hebt genomen door haar niet verder te laten lijden.
Wat verdrietig, Je hebt je best gedaan voor deze lieverd. Dat ze maar rust mag hebben nu op de eeuwige groene weides.
Sterkte
friezenfan2
Geplaatst: 01-10-25 16:30
Dit was niet wat ik hoopte te lezen maar wel fijn voor haar dat ze nu nooit meer pijn hoeft te hebben. En dat ze nog lekker grasjes heeft mogen eten dat is siert je.
Ach arm meisje. Hoe pijnlijk ook, je hebt het juiste gedaan.
Duran123
Geplaatst: 01-10-25 16:33
Wat boft deze pony dat jij op haar pad gekomen bent! Ik kan alleen maar heel veel respect hebben voor wat jij voor deze pony hebt gedaan. Triest dat het zo moest aflopen. Ik maak een diepe buiging voor je. X
Anastasia24
Geplaatst: 01-10-25 16:40
Wat heeft dat diertje pijn gehad... Zat de wereld maar vol met mensen zoals jou ts.
Wat ontzettend verdrietig, maar wat een goede beslissing van jou. Nu is ze gelukkig eindelijk pijnvrij. Wat een nare mensen bestaan er toch die het zo ver laten komen
Wat triest dat ze niet gewoon eerder geholpen is…maar helaas is dat achteraf… Ze is een in ieder geval verlost van haar pijnlijke lijfje, dankzij jou… Wens je sterkte ondanks dat je haar maar kort gekend hebt.
Niet wat ik voor jou en de pony hoopte te lezen in dit topic….ik hoopte zo dat er vanuit de kliniek goed nieuws zo komen maar helaas. Ik heb echt diep respect voor hoe je dit hebt opgepakt. Arme arme pony…dank zij jou heeft ze nu geen pijn meer.
Siers83
Geplaatst: 01-10-25 17:31
Wat een pijn heeft ze gehad in haar leventje. Zo zielig. Je hebt het enige juiste gedaan voor haar. Sterkte
black_kelpie
Geplaatst: 01-10-25 18:03
Ach arm ding, wat een pijn heeft ze gehad Je bent echt een held dat je dit voor haar hebt gedaan!
Suzanne F.
Geplaatst: 01-10-25 18:07
Ik wilde net reageren dat ik ook een pony heb gekend met zulke hoeven en dat die hoefbevangenheid was geweest en het hoefbeen blijvend gekanteld was. Die heeft nog jaren strompelend met gekrulde hoeven rondgelopen. Ikzelf had hem allang laten inslapen maar hij was van een kennis/boer, niet van mij. Heeft zeker nog 5 jaar geleefd.
Maar ik vind jouw beslissing diervriendelijker. Sterkte met het verlies.
Saaams
Geplaatst: 01-10-25 18:08
Jeetje bizar. Ik heb deze net als vele langs zien komen op facebook. Wat onwijs vervelend dat jij deze verantwoordelijkheid hebt moeten dragen, maar wat een grote pluim dat je dit dier meer leed bespaard hebt.
Cinnepin
Geplaatst: 01-10-25 18:11
Wat heb je het goed gedaan ts!! Beestje is hoe dan ook geholpen
Gini
Geplaatst: 01-10-25 18:28
Iemand die de verantwoordelijkheid neemt, alleen maar hulde! Het is zonde dat je zo laat op haar pad gekomen bent.