Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Wat fijn dat het zo snel weer beter gaat! De spoiler foto is prima om aan te zien (vind ik tenminste).
Dan weet je zeker dat dit de goede keuze is geweest. Het is zo lastig in te schatten hoe erg ze ergens last van hebben en dat is dit ook een flinke beslissing om te maken.
Zo heb ik ook een jaar geprobeerd het oog van mijn eerste paard te 'redden', ik vond het nogal wat het oog te laten verwijderen, uiteindelijk toch laten doen en hij knapte daar enorm van op.
DubbelFun schreef:Gaan deze ook nog een beetje makkelijk aan??
Ik heb Boon al járen op schoenen vanwege dunne zolen, zeker op de hei met die kiezellagen is anders geen doen.
Citaat:Komende nacht is het vrijwel overal droog. Plaatselijk komt mist voor. De minimumtemperatuur loopt uiteen van 11°C aan de kust tot 5°C landinwaarts. Er is weinig wind.
EvaC schreef:Gisteravond niet zo happy toen ik bij m’n omaatje kwam.
[ Afbeelding ]
Gelukkig komt maandag de smid. Zometeen ga ik even met m’n pensionhoudster kijken wat het zou kunnen zijn. Ze heeft dit aan 3 van de 4 voeten. Dit is rechtsachter, waar het het grootst is, de foto laat het wel wat erger lijken dan het in het echt is.
Ik weet dat haar voeten niet al te florisant eruit zien. Ze heeft het de afgelopen 2 jaar behoorlijk zwaar gehad en dat is zichtbaar. Ze is pas sinds 2,5 maand van mij, dus please don’t shoot me. Een rondje Google maakt niet veel meer duidelijk dan dat het kan komen door droogte of verandering in rantsoen. Die dingen kloppen natuurlijk. We gaan het meemaken.