Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Maar dat zegt toch niets over de situatie bij TS?
Kabayo schreef:Waarom is er snachts geen brandweer gebeld? Die kan je altijd bellen als je paard vast ligt of niet meer om de benen komt
Verder lees ik mee, ben benieuwd naar de afloop. Ik duim keihard dat het goed komt!
pillow schreef:Kabayo schreef:Waarom is er snachts geen brandweer gebeld? Die kan je altijd bellen als je paard vast ligt of niet meer om de benen komt
Verder lees ik mee, ben benieuwd naar de afloop. Ik duim keihard dat het goed komt!
Ik zou echt niet de brandweer bellen. Die kunnen het weiland ws niet eens op komen. Ik zou eerder iemand met een trekker met voorlader of silovork, of iemand met shoveltje zoeken.
silvia58 schreef:TS heeft zich zaterdag pas geregistreerd en zondag het topic geopend.
Ik denk dat ze de douche als welkom net iets te koud heeft ervaren.
TS als je dit leest dan heel veel sterkte met de situatie hoe die dan ook mag zijn
pillow schreef:Kabayo schreef:Waarom is er snachts geen brandweer gebeld? Die kan je altijd bellen als je paard vast ligt of niet meer om de benen komt
Ik zou echt niet de brandweer bellen. Die kunnen het weiland ws niet eens op komen. Ik zou eerder iemand met een trekker met voorlader of silovork, of iemand met shoveltje zoeken.
pillow schreef:Kabayo schreef:
TS kon hem zelf uiteindelijk onder het draad door trekken zonder hulp. Lijkt mij niet dat een brandweer dan niet kan helpen om hem overeind te krijgen snachts... Klinkt niet alsof het onbegaanbaar was aangezien het veulen door TS al uit de weide was gehaald, zoals ik het lees tenminste
Lieser schreef:pillow schreef:Waarom moet er dan überhaupt brandweer bij komen. Met een paar stevige mensen leg je het in een kruiwagen en breng het naar huis.
Niet iedereen heeft 's nachts de beschikking over een paar stevige mensen, helaas.
Kabayo schreef:Na de update (kreeg ik via Pb) blijf ik erbij, het was gewoon nalatig van de TS. Jammer dat het veulen is overleden terwijl dat zeker niet had gehoeven...
DuoPenotti schreef:Nou wel fijn om te weten.
Helaas viel die update ook te verwachten.
Kabayo schreef:Na de update blijf ik erbij, het was gewoon nalatig van de TS. Jammer dat het veulen is overleden terwijl dat zeker niet had gehoeven...