Ik schrok behoorlijk van de prijzen overigens. Die visite is nog het goedkoopste en inderdaad ergens wel logisch. Maar bijna 55,- voor een rubberen slang in die neus duwen. En bijna 100,- voor 2 liter paraffine. Ja daar schrok ik wel van

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChefsSpecial schreef:Dierenarts is inderdaad 2 keer geweest. Maar had sowieso zelf aangegeven terug te komen ook als ze niks zou horen….
Ik schrok behoorlijk van de prijzen overigens. Die visite is nog het goedkoopste en inderdaad ergens wel logisch. Maar bijna 55,- voor een rubberen slang in die neus duwen. En bijna 100,- voor 2 liter paraffine. Ja daar schrok ik wel van
ChefsSpecial schreef:Dierenarts is inderdaad 2 keer geweest. Maar had sowieso zelf aangegeven terug te komen ook als ze niks zou horen….
pol013 schreef:ChefsSpecial schreef:Dierenarts is inderdaad 2 keer geweest. Maar had sowieso zelf aangegeven terug te komen ook als ze niks zou horen….
Volgens mij is dat 50?
Maar dan nog is het veel. Op mijn factuur van vorige zomer staat 1 liter uit 5 liter kan voor 14,50......
neussonde inbrengen 35,66
eenitraM schreef:Rocamor schreef:Nou, dat ging snel en dit doet pijn....
Inslapen op kliniek: EUR 392.20
Totale kosten: EUR 2143.25
Ik hoor graag welke kliniek, dit als waarschuwing voor anderen.