Ik ook hoor! Als hij een pas draaft dan zie ik al van alles. En eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet goed voor hem dat hij zo ‘gek’ doet. Maar ach.. hij voelt zich goed genoeg dus laat hem lekker haha..
Dat gek doen af en toe werd ik inderdaad ook zo blij van. Als ze dat nog kunnen en willen zijn ze in ieder geval nog ergens.
Ik heb de mijne nadat hij heel slecht was na de smid (wilde een halve minuut niet meer op zijn achterbeen staan en draafde kort daarna ook erg slecht) meteen naar de kliniek gebracht afgelopen maandag. Hij is daar in 2 dagen helemaal binnenstebuiten gekeerd en ze hebben artrosevorming op de heupkom gevonden. Echt oliebol, maar fijn dat ik nu eindelijk wat weet. Ik twijfelde al tijden aan die achtervoet maar de kliniek heeft natuurlijk vooral op die voorknie gefocust omdat die op de bewegings analyse slecht was. Maar misschien was voor die wel bijzaak en die heup de oorzaak.. Hij is in ieder geval ingespoten met IRAP en toch een lage dosis corticosteroïden en dat volgende week nogmaals en dan hopen dat hij erop verbeterd. Hij lijkt in ieder geval met stappen nu al een stukje soepeler en vlotter dus ik heb toch een beetje hoop nu.
Oei Celebi, wat ook een aparte plek daar zou je ook niet zo snel zoeken denk ik. Alles anders in het lichaam kan natuurlijk ook ernstige kreupelheid veroorzaken. Ik hoop voor jullie dat het nu gevonden is en het de betere kant op gaat
Nee het komt ook niet vaak voor en als het voorkomt is het vaak van trauma. Hij zal vroeger wel een keer onderuit gegaan zijn of een trap gehad hebben op die plek ofzo. Balen, maar fijn dat ik nu eindelijk wat meer weet.