germie schreef:De wond vind ik er inderdaad niet zo slecht uitzien, maar dat kroonbeen is nog wel heel dik, je ziet helemaal geen kogel meer. Dat lijkt wat dikker dan op een vorige foto. En het valt me op dat je de korst er telkens af poetst? Heeft dat een reden?
Maar wat ik me afvraag. Kunnen ze die pinnen er ook weer uithalen als het niet gaat? Dit omdat je toch wel heel vaak bij mensen hoor dat het ijzerwerk er beslist weer uit moet na een bepaalde periode omdat ze pijn blijven houden na feitelijk herstel. Ik hoop het niet voor je natuurlijk. Het zal nu waarschijnlijk nog wel te vroeg zijn, want het is nog niet volledig vastgegroeid, maar ik vraag me het zo af of dit dan hier ook wel eens gebeurt.
Ja de wond moet weer schoon ingepakt worden. 
Heb speciaal spul mee gekregen om het schoon te maken met iedere verbandwissel.
En ze kunnen de pinnen er idd uit halen als het nodig blijkt. Hebben ze het al eerder over gehad toen de ontsteking nog actief was. Hoe het verloop er dan verder uitziet geen idee. Ik hoop dat het niet nodig gaat zijn. 
@petpa: hopelijk kunnen we dan gaan afbouwen als ze weer mag gaan stappen. Dat zou vanaf woensdag zijn.