Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saaams schreef:Florian heeft volgens mij maar 1 brok variant welke vrij is van soja.
Ik ben momenteel voor mijn paard een sojavrij dieet aan testen en tot nu toe verdwijnen er een heleboel klachten die we hadden.
Vandaar de keus van agrobs en metazoa.
Vitalstyle heeft ook nog sojavrije muesli. Maar mijn paard haar voorkeur is brok.
Ik zie het op de website van metazoa zelf niet staan dat de digest esparcette geweekt moet.
Mijn vorige pony had dit standaard op pavo. Braafste van allemaal. Totdat je pavo gaf. Dan was ze zo schrikkerig op elke korrel die verkeerd zou liggen.
Tatyana schreef:Ik vind het advies van je dierenarts wel hout snijden en zou dat dus ook eerst eens gaan proberen.
Heeft hij wel extra energie nodig?
Ik zou overgaan op iets van fibrebeet + balancer (de nieuwe vital18+ van pavo is ook een mooie balancer). En daarbij kan je nog een grasbrok toevoegen, die zijn er van verschillende merken.
21 jaar oud
25 jaar oud
25 jaar oud
26 jaar oud Tatyana schreef:Saaams schreef:Florian heeft volgens mij maar 1 brok variant welke vrij is van soja.
Ik ben momenteel voor mijn paard een sojavrij dieet aan testen en tot nu toe verdwijnen er een heleboel klachten die we hadden.
Vandaar de keus van agrobs en metazoa.
Vitalstyle heeft ook nog sojavrije muesli. Maar mijn paard haar voorkeur is brok.
Ik zie het op de website van metazoa zelf niet staan dat de digest esparcette geweekt moet.
Mijn vorige pony had dit standaard op pavo. Braafste van allemaal. Totdat je pavo gaf. Dan was ze zo schrikkerig op elke korrel die verkeerd zou liggen.
Ik voer de ViMi Care balancer en de Care Fit muesli, die zijn beide soja vrij.
De Omega Fit, Basic Impact, Fiber Impact, First Care Xtra en Multibeet Xtra zijn allemaal soja vrij. Dus keuze uit brok, muesli, balancer en slobbers zonder soja.