Super, wat een mooie update. Wat een lange weg gister...Nu kan je dit hoofdstuk een beetje beginnen af te sluiten!
Pech met paard op de trailer? Stresserend! Erg leuk om medische verhalen te volgen, en al helemaal als het goed komt! Hopelijk verloopt het vlot met de kudde
Lange trailerrit…nachtmerrie maar gelukkig kon je nog terecht.Wat fijn dat alles goed was veel succes en plezier vandaag!
Wond/litteken update Sam : Even een update, vandaag bijna 2 maanden na de operatie : Zo is zijn uiterlijk als hij zijn stompje intrekt : Zo is zijn uiterlijk als hij het stompje eruit doet om te plassen : * hier zit er nog een klein korstje op, die is er inmiddels afgevallen
Ja bijzonder he, ik blijf mij erover verbazen! Ik wil hier een filmpje toevoegen van het plassen maar weet iemand hier hoe dat moet toevallig?
Uploaden op youtube, en dan klik je op 'plaats een reactie'. Klik op de knop video en zet de link daarin
Sintara schreef:Uploaden op youtube, en dan klik je op 'plaats een reactie'. Klik op de knop video en zet de link daarin Gelukt! Dankjewel
Hierbij de link naar ons nieuwe topic met alle foto's en filmpjes van Sam in de kudde! [ITP] Sam staat eindelijk weer in de kudde na zware operatie!