Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Wat doe je zelf eigenlijk voor discipline met dit paard TS?
Rij je enkel bosritjes o.i.d of doe je ook reining manouvres?
paars schreef:ik herhaal mijn vragen nog evenHoe rolt ie-staat op-en gaat dan verder? Dat zijn ook bewegingen waar je vaak veel aan kunt zien hoe het in zijn lijf gaat. Zou je dat eens kunnen filmen? Vind zijn neusvleugels ook wijd voor de geringe inspanning wat een teken van pijn/ongemak kan zijn. Hoe gaat de jaarling met hem om; spelen ze spelletjes (en dan meer bedoel ik dat als natuurlijk gezond gedrag of vermijd hij dat).
Elisa2 schreef:Ik heb misschien een wat afwijkende mening, maar ik zie vooral een paard wat totaal niet van achter naar voren door het lijf loopt. Als hij altijd zo loopt/ gereden is dan zit hij imo ook gewoon helemaal vast in zijn lijf. Ik zou weleens willen zien wat er gebeurd als je hem echt aan het werk zet. Dus naar voren, schakelen etc. Mochten ze ergens last van hebben medisch dan ga je dat er op die manier ook wel uitfilteren. Het is wel handig om zoiets te doen onder begeleiding van iemand die ook daadwerkelijk weet wat hij/ zei doet.
Het positieve is dat het beeld mij mee valt en idd complimenten TS voor hoe je alles op pakt.