Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lui_ schreef:Oh, toch nog een paar dagen extra geduld. Nou die kunnen er ook nog wel bij. Morgen hopelijk lekker weer jullie pony halen! De mri zelf is in ieder geval achter de rug.
Lui_ schreef:Topic doorgelezen, ik ga heel hard voor je duimen!
Ik heb in juni een mri laten maken van mijn paard haar ondervoet. Daar kwamen duidelijk haar problemen vandaan. Maar lees wel, we waren al 1,5 jaar aan het tobben en diverse onderzoeken gehad. Ik was ook al erg veel geld kwijt.
Uiteindelijk bleef mri over, en ik zou willen dat mij dit toch eerder geadviseerd was door dierenarts 1. Dierenarts 2 adviseerde dit. Vreselijke uitslag, dat wel, maar we wisten eindelijk wat het was, een diagnose! Helaas heb ik haar paar weken later in laten slapen.
De onzekerheid en onduidelijkheid, daar werd ik gek van. Een mri kost wat, maar dan heb je als het goed is een duidelijke diagnose, en weet je waar je aan toe bent!
Heel veel sterkte!
Koekie73 schreef:@lui_ verdrietig zegHet is fijn om duidelijkheid te krijgen, maar je hoopt toch altijd op een ander resultaat.
We zouden vandaag gebeld worden door onze DA met de uitslag. Helaas wederom niets gehoord
Daan13 schreef:Zal vast wel een spoedgeval tussendoor zijn gekomen.
Heel vervelend daar niet van maar dan vergeten ze wel eens iets, schuiven ze minder belangrijkere zaken naar achteren toe wat begrijpelijk is.
Gelukkig heb je alwel wat informatie gekregen.
Babootje schreef:Lui_ schreef:Topic doorgelezen, ik ga heel hard voor je duimen!
Ik heb in juni een mri laten maken van mijn paard haar ondervoet. Daar kwamen duidelijk haar problemen vandaan. Maar lees wel, we waren al 1,5 jaar aan het tobben en diverse onderzoeken gehad. Ik was ook al erg veel geld kwijt.
Uiteindelijk bleef mri over, en ik zou willen dat mij dit toch eerder geadviseerd was door dierenarts 1. Dierenarts 2 adviseerde dit. Vreselijke uitslag, dat wel, maar we wisten eindelijk wat het was, een diagnose! Helaas heb ik haar paar weken later in laten slapen.
De onzekerheid en onduidelijkheid, daar werd ik gek van. Een mri kost wat, maar dan heb je als het goed is een duidelijke diagnose, en weet je waar je aan toe bent!
Heel veel sterkte!
Wat was het bij jou Lui? Diepe buiger aanhechting of iets anders?