Heb je enig idee waarom jouw paard haar brokjes slechter eet? Wat daaronder ligt? Bij gevoelige maag/darmen heb ik veel goede verhalen gehoord over de Marstall Gastro, vandaar dat ik dat nu ook probeer
Zodra ik meer weet post ik het hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zodra ik meer weet post ik het hier
als hij de sucralfaat niet goed verdraagt kun je in een later stadium misschien mastic horse proberen. Zelfde idee (maagwandbescherming) maar dan op natuurlijke basis. Bij mijn merrie maakte dit een groot verschil icm met protonpompremmers.
) gelukkig. Haar vitalbix daily complete brokjes (tijdje geleden overgestapt) was ze nooit heel erg gecharmeerd van, helaas. Ze eet haar hooi en slobber (vitalbix nutrimash) wel heel graag dus ik denk dat het echt te maken heeft met de smaak van de brokjes.
AdemoJoey schreef:@ eapy, Mastic Horse staat inderdaad op mijn lijstje. Ik hoor er goede verhalen over, dank je wel! Ik overweeg om het sowieso aan te schaffen voor als er eens een stressvollere periode aan komt aangezien paarden na eenmaal zweren gehad te hebben daar helaas altijd gevoelig voor blijken te blijven. Hoe gebruik jij de Mastic Horse? En wat zijn protonpompremmers?
Ja, wat een zoektocht hè! Jammer dat de overstap moet de gewenste uitkomst had. De Gastro combineer ik vanwege de voedingsstoffen met Force, maar beide wel aan de prijs inderdaad..
En morgen naar Eric Laarakker. Ik ben zéér benieuwd!
viel/valt er ook iets te zeggen over de oorzaak van zijn kapotte darmflora? ik ben ook wel benieuwd wat voor medicatie hij nu krijgt.
bij die van mij stulpte de blinde darm ook regelmatig uit.
Wat voor medicatie kreeg jouw paardje hier voor?