Morbus maculosus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:23

Ik wil vooral zeggen.. TS, enorm respect voor jouw doorzettingsvermogen en de kans aan jouw paard te genezen! Het ziet er al zoveel beter uit en ik kan alleen maar zeggen, jullie verdienen allebei een enorm goede afloop op deze enorme ellende.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:24

Wat hersteld het mooi! Moet het nu nog onder verband? Misschien gebruik je het al maar is honingzalf een idee?

marleen_88

Re: Morbus maculosus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:29

Wat een afschuwelijke bijwerking van Droes zeg, dit gun je niemand.
Wat ben je goed bezig TS, ik vind het er al een stuk rustiger uitzien.
Sterkte!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:10

zuma1 schreef:
Dank jullie wel af entoe wordt ik er wel eens moedeloos van .Maar jullie opbeurende woorden doen goed

Het beslaat natuurlijk een heel groot deel van jouw tijd... Dus jij ziet het heel anders...

Maar ik vind het echt waanzinnig snel en mooi herstellen! Dus je doet het echt heel erg goed!
En daarbij is het ook nog een super informatief topic!

BubblesStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:43

Zojuist heel je topic doorgelezen en het eerste wat er bij me opkomt is wát een geluk je paard heeft met jou als eigenaar _/-\o_
Elke dag dat beeld moeten zien, ik kan en wil het me niet eens voorstellen. Chapeau voor jou!!

Ongelooflijk wat een kundige dierenarts en gemotiveerde eigenaar kunnen betekenen.

Ik wens jullie heel veel sterkte, moed en succes toe in de komende periode!
En bedankt voor het delen van dit proces, ik had het zelf ook nog nooit gezien en bij het zien van de eerste heftige foto's kon ik het me bijna niet voorstellen dat dit ooit goed zou komen, maar als ik de laatste foto's zie, lijkt het er op dat het echt goed kan komen. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden!

Nogmaals veel succes gewenst!

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 06:15

Pallatin schreef:
Jeetje TS wat ontzettend heftig! Ik heb zoiets nog nooit gezien...
Heel veel sterkte met deze laatste warme dagen, het gaat de goede kant op en heb diep respect voor je!

Dsnk je wel lief van je .Weet je als je paardje zoveel pijn heeft doe je alles voor hem .Gelukkig is pijn al wat minder

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 07:15

Jeetje, ik volg dit al vanaf het begin. Dapper dat je voor thuisverzorging kiest. Ik begrijp je overweging. Heel veel sterkte en ik duim mee dat het dadelijk beter wordt als de temperaturen zakken.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 07:31

Bedankt voor het delen TS. Ik zie het toch ook wel goed vooruit gaan, hou vol hoor :knuffel: Wat moet het naar zijn om je dier er zo bij te zien staan. Ik had ‘m denk ik ook thuisgehouden als hij zoveel rust vindt in zijn groepje.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:24

Het gedeelte dat geheeld is, ziet er wel heel mooi uit! Haal daar je kracht uit als je er even doorheen zit Ts ;). Het komt goed.

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 11:01

Dank jullie xxxx

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:15

Zo dat ziet er al goed uit! Snap ook dat het pittig is, dit wens je je paard absoluut niet toe.

Succes verder en het blijft interessant om te volgen, dus dank voor het blijven posten :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:12

Zo zeg, wat heftig! Ik had er nog nooit van gehoord, dus dit topic is echt super leerzaam.

Wat heeft jouw paard een mazzel met jou als eigenaar en wat hersteld het snel en netjes zeg!
Super balen dat jullie nu het weer niet mee hebben, maar gelukkig komt daar hopelijk snel verandering in.

Hou vol TS! Je doet het echt hartstikke goed.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:44

Kan hij trouwens alweer een beetje lopen, of mag dat nog niet /doet dat nog teveel pijn?

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 14:16

Sintara schreef:
Kan hij trouwens alweer een beetje lopen, of mag dat nog niet /doet dat nog teveel pijn?

Lopen gaat goed .We denken dat hij kreupelde omdat daar het meeste huid kapot was .Deze is ook ergst aan toe .Hij heeft wel boxrust maar daar wil hij nu niet veel meer van weten .Zijn maatjes doen we s.morgens ff op land zetten 2 uurtjes ofzo en dan weer naast hem op stal .Ik hoop zijn eigen uitloopstal beetje te kunnen verbouwen zodat hij met regen binnen kan staan en zijn maatjes in uitloop

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:17

Misschien een hele domme/stomme vraag hoor, maar ik vraag mij al een paar dagen iets af.

Als hij nu genezen is, is hij er dan ook echt vanaf of bestaat de kans dat het nog eens terug komt?

Ik heb in elk geval heel veel respect voor je ts. Hopelijk is hij snel weer als nieuw, dat verdienen jullie allbei.

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 21:36

poetser schreef:
Misschien een hele domme/stomme vraag hoor, maar ik vraag mij al een paar dagen iets af.

Als hij nu genezen is, is hij er dan ook echt vanaf of bestaat de kans dat het nog eens terug komt?

Ik heb in elk geval heel veel respect voor je ts. Hopelijk is hij snel weer als nieuw, dat verdienen jullie allbei.

Nou vindt echt geen domme vraag hoor .Was er zelf ook bang voor ik denk niet dat het nog terugkomt .Dierenarts zei dat zijn lichaam overdreven reageerde op droes virus na het gehad te hebben .Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord .Kan het morgen eens vragen .Maar neem aan dat het nu wel uit zijn lichaam is

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 12:36

AfbeeldingHier foto's van vandaag best heel tevreden .
Afbeelding
Gevraagd of terug kan komen ,ze zei dat ze het niet verwacht .Maar dat had dus wel gekund .Ook adviseerde ze me of met hem geen contact nieuwe paarden en zeker niet met droes paardjes

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:40

Bedankt voor je uitleg. Het geneest mooi. Je ziet het vooruitgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:40

Heftig hoor, en dan ook nog die warmte. Fijn dat het al een stuk beter gaat!

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:07

Het ziet er al weer een stuk beter uit, maar hopen dat het vooruit blijft gaan. Dikke knuffel voor jullie allebei.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:34

Ondanks dat het er echt best smerig uit ziet, zie ik toch langzaam een verbetering

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 11:50

hagelslag schreef:
Ondanks dat het er echt best smerig uit ziet, zie ik toch langzaam een verbetering

Hahah dat is grappig. Ik vind het er juist prachtig uit zien. :')
Maar dat komt omdat ik wel vaker flinke wonden gezien hebt en dit zo mooie egale en herstellende huid vind. Echt een 'wonder der natuur' dat reparatie proces. Ik heb een afwijking :')

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 16:30

duikpaardje schreef:
Het ziet er al weer een stuk beter uit, maar hopen dat het vooruit blijft gaan. Dikke knuffel voor jullie allebei.

Dank je

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 15:22

Nou vandaag dierenarts weer geweest wonden gaan fijn niet zo heel nat alleen zag ik weer wat vocht hier en daar .Dus bloed geprikt en afwachten maar Hoop zo dat het kwam door weinig beweging

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 15:29

Jeetje wat heftig zeg. Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan, de dikste hitte is nu ook wat weg gelukkig dus hopelijk helpt dat ook mee. Sterkte!