Merrie te vaak hengstig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chevellaenik

Re: Merrie te vaak hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-20 15:40

@ arethe

Een knikker vond de dierenarts niet geschikt voor haar

@anjali ik ga 6 dagen in de week naar haar toe en op zondag is ze vrij dan geeft de stal eigenaar haar druppels en haar bakje brok

Maar regumate ga ik niet geven..
Nu zeker nog niet ben nu bezig met gewoon monnikspeper korrels en als die pot op is en het werkt niet dan heb ik al oesstres gekocht om te proberen
Mocht dat ook niet werken dan ga ik iets ander bedanken..
Verhuizen ofzo

Daphnee2091

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 16:12

chevellaenik schreef:
@ arethe

Een knikker vond de dierenarts niet geschikt voor haar

@anjali ik ga 6 dagen in de week naar haar toe en op zondag is ze vrij dan geeft de stal eigenaar haar druppels en haar bakje brok

Maar regumate ga ik niet geven..
Nu zeker nog niet ben nu bezig met gewoon monnikspeper korrels en als die pot op is en het werkt niet dan heb ik al oesstres gekocht om te proberen
Mocht dat ook niet werken dan ga ik iets ander bedanken..
Verhuizen ofzo

Zal echt nog de bronscur proberen als ik jou was. Oesstress hielp bij mijn paard ook opgeven moment niet meer.
Je hoeft er maar 2ml per keer (2x per dag) van te geven.
Ik geef het als ik aankom en als ik weer weg ga 2.5 a 3 uur later. Dat werkt ook prima. (Ik kan maar 1x per dag er heen)
Ik heb haar een maand er niet op gehad en ze was echt mega hengstig. Nu weer een maand gegeven en de hengstigheid is bijna niet te merken. Dus ik stop er niet meer mee.

chevellaenik

Re: Merrie te vaak hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-20 16:56

Daphnee2091 ja die wil ik ook nog proberen

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:15

Sizzle schreef:
Misschien gaat TS gewoon zelf iedere dag. Geen extra problemen zoeken die er misschien niet zijn.

Inderdaad 24/7 en ze goed verzorgen Kan echt ; er zijn zelfs volwassen gekkies ( zoals ik) die eerder ook in de hagel gaan staan met voerbakje v verzorg pony .
Zelfs als er sprake is van fiets en ov en nog eens fiets door wind en regen.