Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Ik zie dit topic nu voor het eerst en het beeld doet me denken aan wat wij een paar jaar geleden hadden.
Toen bleek dat het paard last had van de nieren, wat hierboven ook wordt gesuggereerd. Dus ik weet niet wat er allemaal is onderzocht, maar heel misschien toch de moeite waard nog eens te kijken?
Extreme gevoeligheid kan komen doordat afvalstoffen zich langzamerhand opstapelen.
Koliekachtige verschijnselen kwamen doordat kleine kristallen (niersteentjes) heel erg pijn deden. Met een darmontspanner ontspan je ook de urinewegen, vandaar dat het zo veel op elkaar lijkt.
Uiteindelijk is dit gevonden door een holistische dierenarts (wel dierenarts). We kregen wat druppeltjes mee en de resultaten waren verbluffend. Kosten rond de 200 euro. Had ik dat maar eerder geweten, ook wij hadden al behoorlijk wat gedokterd.
Kirania schreef:Kendra, wat voor soort holistishe DA was het? Inmiddels twee gehad als ik me niet vergis, een aparte homeopaat erbij ook, die dat dat van de Pancreas zei.....