Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedoel je met het vernoemde supplement die algua digest? Voor de rest zie ik niet meteen iets staan of ik lees er over.
) Dus toen met haar advies terug bloedonderzoek maar dit keer ook op specifieke hormonen. Deze waren gewoon in normale waarden en de echo van haar eierstokken was ook helemaal oke. Er werd mij toen zelfs verteld dat ze heel gezond waren voor een merrie van 16. Nieren heeft eigenlijk geen enkele persoon gezegd die haar totnogtoe aangeraakt heeft. Daarom ook urineonderzoek laten doen, dat hierboven ergens staat, maar waar in essentie dus niets duidelijks uit kwam. Wat voor druppeltjes kregen jullie?
Klinkt enorm dramatisch, maar je ziet gewoon dat ze pijn heeft. Van Noni en Xango juice had ik nog nooit gehoord, die zoek ik even ook op. De rest komt inderdaad perfect overeen met de digestive.Kendra schreef:Ik zie dit topic nu voor het eerst en het beeld doet me denken aan wat wij een paar jaar geleden hadden.
Toen bleek dat het paard last had van de nieren, wat hierboven ook wordt gesuggereerd. Dus ik weet niet wat er allemaal is onderzocht, maar heel misschien toch de moeite waard nog eens te kijken?
Extreme gevoeligheid kan komen doordat afvalstoffen zich langzamerhand opstapelen.
Koliekachtige verschijnselen kwamen doordat kleine kristallen (niersteentjes) heel erg pijn deden. Met een darmontspanner ontspan je ook de urinewegen, vandaar dat het zo veel op elkaar lijkt.
Uiteindelijk is dit gevonden door een holistische dierenarts (wel dierenarts). We kregen wat druppeltjes mee en de resultaten waren verbluffend. Kosten rond de 200 euro. Had ik dat maar eerder geweten, ook wij hadden al behoorlijk wat gedokterd.
Kirania schreef:Kendra, wat voor soort holistishe DA was het? Inmiddels twee gehad als ik me niet vergis, een aparte homeopaat erbij ook, die dat dat van de Pancreas zei.....

de achterzijde van haar buik kon ik niet testen want als ze eet kan ze de wereld negeren. Haar rug blijft vrij gevuld en ik kan haar ribben bovenaan niet meer zien in het licht of voelen. Volgens het team van Kristallkraft dien ik na 10-14 dagen echt verschil te merken, nu is het nog maar zes dagen. We keep on trying, zeg maar.
Na twee weken opgesloten te staan van 24/7 weide moet dat gewoon logisch zijn.