Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thatgrumpyh schreef:Super interessant dit. Mijn paard heeft ook Kissing spines, maar is helaas te oud voor de operatie. Ik kom zelf uit Noorwegen, en in Scandinavië wordt deze operatie best vaak gedaan met zeer hoge slagingskans. Daarom vindt ik het echt raar dat ie zo weinig wordt gedaan in Nederland!
Success met opbouw! Die van mij heeft net tildren infuus gehad met onstekingsremmers, in hoop dat dat gaat helpen.
Sizzle schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring, fijn om te lezen dat de resultaten zo goed zijn.
Jaaaaaren geleden zijn ze in Duitsland ooit begonnen met KS foto’s bij jonge hengsten maar als ik het goed onthouden hebt is dat weer gestopt omdat het percentage behoorlijk hoog bleek en het klinische beeld niet goed te koppelen is aan de afwijking op de foto en daarmee zouden veel dieren ‚afvallen‘ die wellicht nooit klinische verschijnselen zouden krijgen.
Het fijne weet ik er niet van.
maria1990 schreef:Thatgrumpyh schreef:Super interessant dit. Mijn paard heeft ook Kissing spines, maar is helaas te oud voor de operatie. Ik kom zelf uit Noorwegen, en in Scandinavië wordt deze operatie best vaak gedaan met zeer hoge slagingskans. Daarom vindt ik het echt raar dat ie zo weinig wordt gedaan in Nederland!
Success met opbouw! Die van mij heeft net tildren infuus gehad met onstekingsremmers, in hoop dat dat gaat helpen.
Mag ik vragen hoe oud jouw paard is?