Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kendra schreef:Dat is mooi! Iets waar je dus ook gewoon wat aan kunt doen!
Enig idee hoe het is ontstaan?
kiomiamigo schreef:Wat super fijn dat je nu weet wat het is. Wat krijg je ervoor? Ik bedoel hoe krijg je bij paarden de waardes weer omhoog? Sterkte met het herstel!
Elisa2 schreef:Fijn dat er duidelijkheid is! en m'n complimenten aan jou dat je zo goed naar je paard geluisterd hebt.
Janine1990 schreef:Vanochtend even op stal geweest. Eigenaar heeft in alle opluchting niet doorgevraagd. Gaat hij maandag meteen doenDus to be continued...
kiomiamigo schreef:Wat super fijn dat je nu weet wat het is. Wat krijg je ervoor? Ik bedoel hoe krijg je bij paarden de waardes weer omhoog? Sterkte met het herstel!
Dierenarts raadde Redplex van Audevard aan, als ik daar op Google lees ik echt hele fijne ervaringen! Heb het gisteravond meteen besteld, alleen is het niet overal te krijgen. Dus heb ik het op z'n vroegst dinsdag binnen.Elisa2 schreef:Fijn dat er duidelijkheid is! en m'n complimenten aan jou dat je zo goed naar je paard geluisterd hebt.
Bedankt! Het voelt echt heel erg goed dat het ook gewoon raak is geweest met mijn eerste gevoel, richting ijzertekort en bloedarmoede. Mede door dit topic raakte ik toch ook best wel weer onzeker. Het idee dat ik hem toch onvoldoende aanpakte, toch veel te lief was, werd toch wel aardig bevestigd hier. En dat druiste echt gigantisch tegen mijn gevoel in.
Dan is het toch weer een stukje bevestiging dat ik vaker mijn gevoel kan volgen zeg maar.
Er zal vast nog voldoende te verbeteren zijn als het gaat om het rijden, daar ben ik van overtuigd. Maar ik denk ook dat het een stuk beter zal gaan als hij wat opknapt!
Hij krijgt nu even een paar dagen vakantie, ik zie niet in waarom ik hem nog meer zal uitputten als hij volgende week weer lekker kan opknappen! Misschien dat ik hem nog een keer longeer.
Maar dit voelt ook best wel tegendraads.
siskeh schreef:Valegro natuurlijkZou hem ook meteen aan de fries laten zien, misschien leert hij er nog wat van
Welliswaar geen dressuur, maar in de Working Equitation zijn ook een aantal ruiters die ontzettend fijn rijden.
pol013 schreef:Ik vermaak mij prima met de talloze video's van klimke op wehorse/ pferdia.
Janine1990 schreef:pol013 schreef:Ik vermaak mij prima met de talloze video's van klimke op wehorse/ pferdia.
Zijn er ook echt beelden van het echte werk? Want die Duitse taal komt er bij mij zo slecht door. Ik begrijp aan de titel waar het over gaat, maar van die uitleg in stap aan een lange teugel wordt ik niet wijs.